FU*K THE POLICE , FU*K THE RACISTS !

         2009-11-30 @ 22:53:32 / Allmänt






ÄR NI REDO NU ERA FUKKING ÄCKLIGA GRISAR!

Sätt på någon av låtarna och njut av när jag fukkar ur nu och beskriver mitt fukking hat ! Egentligen borde ja greppa micken och prata in allt jag har o säga o lägga upp ! Många ggr är man tyst och accepterar och tänker men vafan det är såhär de ska vara och det är så det alltid varit. Inget kommer förändras förns vi får en svart kung ! Ni som känner mig vet hur många ggr det här händer oss och man skiter i för att man är van. Men hur fan kan man acceptera all dena skit för att man är van .

IDAG JAG BLEV GROOOVT PSYKISKT MISSHANDLAD

Vi backar tillbaka timmarna idag till lunchtid ! 

Jag ska gå och äta själv och tänkte dra och käka på Thai Coconut . Jag går förbi Grekiska kolgrill baren ni vet innan Texas Longhorn och där finns ju en busshållsplats med två st "bänkar"  och en grej man kan ta sin metro tidning ifrån . Jag går förbi första "bänken" och får höra någon i vrån verkligen skrika typ högt

- Din fula äckliga neger bög jävel

Jag fattade ingenting och blev helt ställd och kollar på killen och hans kompis sitter på bänken breve och han säger igen

- Fråga negern varför han är så jävla ful för bögjäveln .

JAG FATTAR INGENTING ASSÅ OCH DET SJUKA ÄR ATT FOLK PÅ ANDRA SIDAN DÄR VID SUBWAY STANNAR UPP OCH ALLA KOLLAR VERKLIGEN PÅ
OCH DET ÄR FULLT MED FOLK

Jag är heeeelt chockad o ba säger hållkäften elle nått och killen är sjukt hög och en sån där riktig äcklig jävla svenne hora som har haft en riktig trasig upväxt.

Och skriker igen köp ett rep och häng dig din jävla neger åk hem till ditt hemland o all den där skiten .

Jag kontrar och blir så jävla arg bara över att svenskar är så jäääääääääääääääääääääävla fega!!!!!!!!!!!!! Minst 20 pers överallt och är det någon som bryr sig?!  Killen skriker allt det här och hela stan stannar upp och ingen går emellan lixom

Jag blir fett lack och skriker tillbaka kolla på dig din jävla äckliga snubbe dit liv går ut på att hata invandrare jag har jobb kolla på dig lixom det är sånna som dig som skämmer ut svenskar och ni kallar oss rasister  

Då kommer kuksugaren och hans äckliga kompis fett nära och jag sket it jag tänkte jag tar hellre en smäll än att svälja min stolthet som alla andra kuksugare som bara kollar på. Det kommer till sist fram en snubbe som pratar i telefon och killarna går in i bussen

Vet ni vad det var för kille han med telefonen ?!

EN CIVILPOLIS SOM SÅG ALLT OCH FRÅGA OM JAG VILLE ANMÄLA!

Daff han fick och kommer få den där äckliga jävla kuksugar pundaren för han skulle göra show i nån minut och få skämma ut mig.

Polisen stannar bussen tar ut killen och han låssas som ingenting och ba vafan händer de e väl lungt mellan oss eller ? jag ba stick sen kommer riktiga polisen och vi gör en anmälan. Jag skiter i anmälan det är inte att jag vill ha cash elle nått men jag hoppas såna människor som han STRAFFAS!!! Deras liv går ut på att hata människor som inte gjort dem något gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah damp asså!!!!!!!!!

Men det sköna är att dem sa att han kom ut igår från fängelset suttit inne 5 år. BYE BYE !
 

Jag är fortfarande chockad över skiten som hände. Fatta ja ska gå på lunch och nån snubbe mitt på ljusa dan hoppar på en sådär och skämmer ut mig framför aaaaaaaaaaaaaalla där och killen är inte blyg utan skriker bara! Men this is it det är tyvärr daglig basis i det här samhället.

Ni som inte är invandrare kommer aldrig fatta hur det känns o bli kränkt på ett sånt sätt som den där horungen gjorde mot mig idag men det där är inte första gången. Att bli påhoppad med ord o skit som verkligen ibland skär in i hjärtat och knullar dig mentalt. Neger svartskalle ja vet inte vad.

Behöver inte förklara för ingen kommer fatta ändå hur det känns. 

Sen mitt hat till vissa poliser asså inte alla men 85% av dem aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalla dem är rasister! Hela högen är rasister! Vet man inte det så är man fan dum i huvvet. Folk tror man överdriver när man säger ja hatar polisen alla är rasister.

NEJ

Det är inget skämt och man säger inte så för att vara fukking tuff för han man inte blivit trakkaserad av polisen fattar man inte asså. Jag hatar dem flesta poliser för alla är nästan rasister och det vet ni oxå hur det kommer fram i tven det dem sa i rosengård kallar dem apor o grejer jag säger bara daglig basis! Men va händer jo det läggs självklart ner och vi ger honom en " varning " haha äckliga korrupta polisjävlar. Dem flesta använder också övervåld mot invandrare för de e då dem får ut deras hat mot oss invandrare . Hur många ggr har man inte sett på ågatan när dem ska ta EN person 4 st som trycker upp batonger i varje hål på människan lixom. Jag har vart med om det hela tiden för man har deras blickar på sig också hela tiden.

Vet ni vilka som är värst?! Jo det är alla dem här jävla kvinnorna som blivit poliser som nu tror dem är grymma och njuter så jävla mycket av sina äckliga makt dem har. Senast för någon månad sen de blev bråk inne på Citygrillen på ågatan jag stod i kassan o va så jävla trött o pallade inte byr mig. Vet ni va som händer?! DET SPRINGER IN EN BRUDSNUT HON HAR INTE SETT NÅÅÅÅGONTING VET NI VEM HON PLOCKAR?! MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG. VET NI HUR MÅNGA SVARTA DET VAR DÄR INNE ? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAG

EN BRUD VA TVUNGEN O SÄGA TILL HENNE ATT JAG INTE ENS HADE NÅGOT MED DET O GÖRA O HON SLÄPPTE MIG.

Säger dem förlåt efteråt, ALDRIG! Tror ni dem vill svälja sin status kuksugarna.

Idag var vi på LHC jag ville inte ens för min hela dag var fuckkad till MAX! 2a perioden är slut vi sitter på högersidan av cloetta på "nedervåningen" och ska gå till andra sidan ni vet klacksidan och livetippa. Vilka är vi jo jag och 3 blattar. OBS. DEM ENDA BLATTARNA PÅ STÄLLET. 
Jag ser att en polis med en fitt* kollar på mig och jag fortsätter gå och hon frågar vart ja ska?! 

HAR NI ÄRLIGT VART PÅ NÅGON LHC MATCH OCH POLISEN FRÅGAT VART SKA NI ?!

Jag va så jävla arg för ja vet exakt va de va som skedde och sa bara skit i det du och börjar gå. Hon stannar mig och säger du får inte gå dit för ni kommer bråka!!!

HAAAAAAAAAAAAAAAALLÅ DIN JÄVLA FITTA ! KAN MAN SE PÅ MIN HUDFÄRG ATT VI SKA GÅ DIT BORT FÖR ATT BRÅKA?!?!?!?!?!??!?!?!?!??!?!
FATTAR NI TILTSKALAN I MITT HUVVE ELLER NÄR HON SÄGER DE DÄR. 

jag sa inte de där men de sas i mitt huvve och ja ba vafan ni kan fan inte säga sådär ja ska dit för o tippa . Hon ba nej ni får gå åt andra hållet ni får inte va där. 

NÄR FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN FICK MAN INTE VARA VARSOM HELST I CLOETTA CENTER. 

HON SLÄPPER OSS OCH TROR NI INTE HON ROPAR I SIN JÄVLA FITTRADIO TILL EN ANNAN BRUD. 

VI HINNER GÅ LIXOM 50 M OCH NÄSTA KOMMER OCH BARA VART SKA NI NI FÅR INTE VARA HÄR. 

JAG FLIIIIIIIIIIIIIIIPPPA FLIPPA FLIPPA HADE JAG VETAT ATT JA HADE TVÅ LIV SÅ HADE JAG SKJUTIT HENNE HUR ARG JAG BLEV

JA BA VAFAN HÅLLER NI PÅ MED ASSÅ FATTAR NI VA NI HÅLLER PÅ MED. HUR FAN KAN NI STOPPA OSS KOLLA RUNT VI ÄR DEM ENDA SVARTA OCH NI STOPPAR OSS! ASSÅ ÄR DET NÅGON SOM FATTAR HUR DE KÄNNS O STÅ MED POLISEN LIXOM 4 BLATTAR OCH DE E VÄL FAN SJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLVKLART ATT FOLK TROR VI E DUMMA I HUVVET DÅ. HON BA NEJ NEJ JA HAR STOPPAT SVENSKAR OXÅ. 

DÅ SÄGER JA AHA OKEJ STOPPA DEM HÄR DÅ SOM SKA TILL " HV " SIDAN HON BA NEE BLABLA. JAG BA VA SÅ JÄVLA ARG O BA NI E FAN DUMMA I HUVVET NI FATTAR INTE VA NI HÅLLER PÅ MED ALLA NI ÄR RASISTER OCH HON SKULLE FÖRKLARA DÅ HUR HON STOPPADE SVENSKAR OXÅ BLABLA. 

DET HÄR KAN VA DET MEST HATISKA INLÄGGET EFTER BLONDINBELLA OCH JAG FÅR BE OM URSÄKT TILL DEN KEFFA RÖDA TRÅDEN I TEXTEN OCH ALLA CAPSLOCK OCH SKIT. MEN JAG VA BARA TVUNGEN OCH SKRIVA AV MITT HAT . OCH JAG DRAR INTE ALLA POLISEN ÖVER KANTEN. UTAN BARA DEM 85% SOM ÄR RASISTER OCH INTE ALLA SVENKAR UTAN BARA 49% 










FUCK IT PALLAR INTE. 

ÄR DU RASIST, KNULLA DIG!



ÄR DU POLIS OCH RASIST KNULLA DIG!
 




Kommentarer
ELWEEZY säger:
      2009-12-01 kl 00:49:05


HAHAHAHAHH HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELT GALET FUCKING HORUNGAR DOM E

El ClaZico säger:
      2009-12-01 kl 03:55:00


hur du fick in hat i mig på 1 minut. ska gå o göra problem på ågatan nu

Anonym säger:
      2009-12-01 kl 12:01:17


Sjukt att behöva uppleva det! Tragiskt. Däremot så tycker jag att det finns en liten dubbelmoral i hela din story.



"Senast för någon månad sen de blev bråk inne på Citygrillen på ågatan jag stod i kassan o va så jävla trött o pallade inte byr mig."



På samma sätt som du var trött och inte pallade bry dig så kanske dom andra också kände. Tragiskt men det är faktiskt sant. Folk vill inte lägga sig i. Det finns inget civilkourage längre. Börjar du bry dig om vad som händer kanske det smittas till någon annan etc. Nånstans måste man börja?

steVe säger:
      2009-12-01 kl 13:08:55


Anonym : mycket sant, men det var en mot en och två svenskar hade jag lagt mig i vet jag redan slutet.

Nina säger:
      2009-12-01 kl 18:12:31


O M G! Vilken jääääävla idiot!! Och att folk inte vågar komma fram och säga nåt är nästan ännu värre...

Sally säger:
      2009-12-01 kl 21:31:42


Hallå! Hur tycker du en riktigt bra blogg ska se ut? Kika in på min, ge det bästa och unika förslag du kan komma på och vinn en länkning! Ha en superbra kväll! Kram♥

Alexsandra säger:
      2009-12-06 kl 14:45:15


Shit, vad sjukt. Hoppas att dom låser in den jäveln igen.


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0