BLONDINBELLA ÄR EN FUKKING BIAATCH! N.E.R.D

         2009-07-17 @ 11:47:30 / me livin´ the Fast LIFE


Det hela började med att vi satt hemma och jag styrde upp tävlingen i sista minuten då gick Shanaz in på bellas blogg
och jag skrev kommentar lixom va ska du göra på gute det är på hamnplan det händer och gjorde free reklam påå sidan ofcourse

Sen står vi där uppe och så ser jag att den här snorungen kommer upp och glider in på Vippen oj WOW.
Så jag tänkte va skön haha och snacka med bitchen och skaffa lite reklam på hennes sida
hur svårt e de lixom hon som alltid är så snäll verkar de som hahahahha men nej biaaaaaaaaaaaatch
jag ville ta en skumpa flaska , skaka den och köra upp den i götten på henne.

Jag glider fram och bara

Tja, Du heter Isabell va
ISABELLA!!!
ba okeeej men du ja skulle vilja fråga en sak

haha och grejen är att först står hon o snackar me nån snorunge
men helt plötsligt vänder sig alla andra om som om de vore hennes livvakter elle nått
haha men de roliga är att dem ser ut som 14 åriga kids.
Hon får flippen och ba

OM DU SKA SÄGA NÅTT SÅ FÅR DU SÄGA DET HÄR

då säger jag lixom bara men vi kan gå en meter bort ja ska bara fråga en sak lixom

OCH DÅ IGEN BA

NAE DU FÅR SÄGA DET NU ANNARS FÅR DU GÅÅÅÅ

haha asså min hjärna snurrade 320 varv, och jag tänkte försöker den här lilla bitchen
skämma ut sig framför sina 14 åriga polare eller.
+ att hon säger att jag ska gå från HAMNPLAN

vet hon vem jag ääääääääääääär eller.

Och därför är jag så sjukt irriterad och ska visa vad som egentligen hände igår



KLICKA HÄR

klicka där så kan ni läsa om hur hon snacka i en timma med hennes "kompis"

Sedan gick vi till Hamnplan 5 för att möta upp lite vänner, Emelie hade även sin pojkvän där. Linus och hans killgäng hade bord på övervåningen så då satt vi där ett tag. Linus och jag har känt varandra otroligt länge så vi spenderade den sista timmen med att prata om alla gamla minnen.

Jag kan säga såhär hade min flickvän pratat med sin "kompis" sådär och hållt handen osv
så hade hon vart gooooooooooone !



Det där e första gången dem går ut och kör sin grej



Bella lägger upp benet för honom lite fancy



HAHAHAHA DET ÄR HÄR HON FÅR SYN PÅ MIG OCH JAG DRIVER OCH BARA
BELLAAAAA DU E SÅ JÄVLA FLÄÄÄSH SHIT HAHA HON BARA SPRANG NER



NU GÅR BELLA OCH KOMPISEN LINUS HEM
HÅLLER I HAND OXÅ SÅÅÅ SWEEEET
NAW!!!
MOHAHAHA

ELLER HON OCH NILS KANSKE GJORT SLUT
TILLS STHLMS VECKAN ÄR SLUT BARA ?!

Annars var det en najs kväll med skönt Party People







Kebab kööön alltid lika crazy så vi styrde mot Donken ist

Och på vääägen dit hahaha så stöter vi på Blondinbella + sällskap
han ger bort sin kavaj till henne och de ska mötas upp senare

OCH HUR FAAAN VET JAG DET

Jo för jag träffade killen såklart.



Här snackar dem om hur dem ska träffas upp på parkeringen o blabla



Och sen undrar jag vafan Blondinbella har för kamera, för hennes bilder som ligger på bloggen
stämmer inte med hennes utseende in Real Life

Det var allt för detta inlägg

BLONDINBELLA BIAAAATCH!!!!





Kommentarer
Johanna säger:
      2009-07-17 kl 12:25:17


hahaha, Steve, fy fasen vad jag garva...

Ses ikväll, kom i tid, annars kommer du inte in ;)

"Gåååå i från Hamnplan", hahahaha

bella säger:
      2009-07-17 kl 13:44:14


fin blogg du har :D



www.bellalahdo.blogg.se

Emmelist säger:
      2009-08-27 kl 12:52:45


hahaha... love this ! :D

keef säger:
      2009-08-27 kl 15:28:59


Troligtvis var det för mycket patrask på en gång.


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0