Söndag fast ändå Fredag.

         2011-03-25 @ 18:05:38 / Allmänt
Shululu. Kl är 18 och jag har fortfarande inte blivit människa! Yesterday spenderades hemma hos mig med boysen sen ut till Platå. Sexiga brudar och HipHop musik som Ken brukar säga. Vi gjorde Galen S H O W, dansade till Maaaaaaaaaaaaaaaaax Paniz gick av Määry gick av och joinade klanen. Idag gick mitt huvud av känns det som, inte igår man var såhär bakis! Softa ner till Café M och käkade lite sen hem MEN gick förbi en butik och köpte med mig en blomma. Varför vet jag inte men det kändes rätt just då ......


#BAKISMOWDE!

Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0