NIKE AIR MAX 5FLÄSH!

         2011-01-18 @ 23:24:09 / Allmänt
haha jag är för skön ibland. Tog en lunch med Strasse aka Niclas idag på thai coco och snackade om att vi snart drar till Rom och då drar han den att han behöver nya shoes till dess och jag har precis predikat om att jag ska börja spara och inte slösa massa haha vi glider ner och kollar lite skor sen såg jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag mammans skor. OMG dem bara tittade på mig och jag haffade dem <3



Looooooooooook at those beeeeuuuties

jag ska ha röda svarta gula gröna lila tjoo!


Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0