Enkel måndag eller Alla hjärtans dag.

         2011-02-14 @ 09:04:13 / me livin´ the Fast LIFE
För cirka 2 veckor sedan agerade jag plus några guys modeller för David Einar #kingen haha! Jag visste faktiskt inte att det var han som skulle ta bilderna men det var jävligt kul. Visste inte först vad det var som skulle göras men vi skulle tydligen vara med på någon reklamkampanj. Så tog en massa bilder i en varm buss och alla skulle ha svart jacka och halsduk typ. Det är fan inte så lätt som man tror o bara ta en bild man skulle "le med ögonen" o grejer lixom .

Men igår började smsen trilla in om att man syndes i hela NKPG och LKPG tjooo!

Så till alla geuzar! Ta sönder en busskur och ta med dig bilden hem och sätt upp på rummet!

Idag är det aaaaaaaaaaaaaaaaaaaalla hjärtans daaaaaaaaaaaag med! Jag hoppas att alla killar skämmer bort sina geuz som dem borde. Restaurang hotell levande ljus jacuzzi och bra sex. Jag hade en tjej för ett tag sen hade vi vart tillsammans nu hade jag gjort show kanske vart i Paris o grejer.

Hoppas att alla får en dag med mycket kärlek! Jag skickar ut mitt <3 till alla mina vänner släktingar och la familia!






Ps. Ni förstår att det är mig hon menar på bilden hoppas jag.

Kommentarer
Anonym säger:
      2011-02-15 kl 17:35:52


soft : )!!!


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0