Snälla Gud. Hur kunde det här hända? Jag g...

         2010-09-20 @ 09:16:00 / Allmänt

img_1353 (MMS)

Snälla Gud. Hur kunde det här hända? Jag går till jobbet idag och skäms.. Jag undrar vilka av alla som kollar på mig som är rasister och röstade in SD i riksdagen.. Jag har bott i Sverige i 23 år och mina föräldrar längre än så. Varför vissa hatar oss är sjukt svårt att förstå! SD större än vänsterpartiet? 4 år tills nästa val och Reinfeldt lovar att inte jobba med SD. Vi får väl se ... Sverige pissar på mig idag och 4 år framåt!


Kommentarer
alex säger:
      2010-09-20 kl 11:24:28


Idag är en svart dag i sverige! jag skäms över vårat land ihop med dig! vad fan hände?

Charlotte säger:
      2010-09-20 kl 14:23:36


Vi har redan stått överlevt 4 år, hur ska man orka 4 år till? Och det ska bli jävligt intressant att se hur Reinfeldt löser det här med SD. Man kan lugnt säga att han fått ett problem.


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0