Shululu! Sitter på flyget från Nkpg --> Vi...

         2010-10-15 @ 15:32:50 / Allmänt

img_1592 (MMS)

Shululu! Sitter på flyget från Nkpg --> Visby! Tar bara 25 min sen e man framme lixom. Svårare än så är det inte... Med 3 verkar man ha täckning överallt även in heaven. Fast folk kanske blir lite nojjiga om jag börjar ringa nu oxå haha! Gotland mitt kära Gotland! Sen första gången sommaren 07 jag skulle hälsa på min kusin så har jag varit fast. Det är så jävla najs och jag mår så sjukt bra där.  Sabina bor där med hennes familj numera och har världens finaste son aka My Godson! Förut åkte jag hit för att hälsa på Sabbe och Jon samt för att rensa luften between The lines. Det är mitt get away from all shit and feel happy place. Nu ska vi landa PEACE !


Kommentarer
sofia säger:
      2010-10-15 kl 21:33:46


sv: haha ja, fick för några timmar sen ett mycket trevligt besked :) kul !!


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0