iSHi l 2Stripes Music l TINIE TEMPAH

         2010-10-16 @ 17:52:41 / me livin´ the Fast LIFE






2STRIPES BABY THIS IS HOW WE ROLL!

Läste Expressen häromdagen och kom till Nöje och läste rubriken " De tio hetaste hitmakarna just nu "
och blev så jääävla GLAD! Vem är inte med om inte my Bro Ish!! Now this shit is going to fukkin´ EXPLODE!

Ishi är en mycket nära vän till min kusin Gerald Kronemberg och det är genom min bro jag träffat Ish som bjudit in mig officially to the 2Stripes Family : ) och genom honom jag träffat Lazee , Million stylez, Petter och alla andra tunga snubbar and wifeys ! Ibland får inte producenterna så mycket cred som dem egentligen ska ha tycker jag! Eftersom det oftast bara är Artisten som är ansiktet utåt för låten. Men ni som lyssnat på Ishis beaaats vet att dem är sick som tex Beyoncé feat. Jay-Z - Upgrade U ;) ! Ingen förutom förorten visste vem LAZEE var innan honom TEX. Vem har inte headbangat till ROCK AWAY eller HOLD ON?! Första gången jag träffade LAZEE 2007 var på en musikvideo inspelning till låten drop bombs lät det såhär, det var innan han blev känd för er;)





Enough about my Nigga LAZEE
and over to

TINIE TEMPAH

De som har hört PASS OUT visste vem han var innan Ishi men VEM HAAAAAAAAAAAAAR INTE HÖRT WRITTEN IN THE STARS?!

Tinie släppte en skiva för någon vecka sedan och på den skivan har Ishi gjort låtarna
Just a little, Snap, WRITTEN IN THE STARS och Invincible ft KELLY ROWLAND
Exakt, såklart du har hört den and why haha becaaaaaause Ishi has brought him to sweden to take over the world!
The song debuted at number one on the UK Singles Chart direkt och har varit etta i flera länder! Ni som inte har hört den ...


och Invincible den är TUNG!!!




Kommentarer
Noor säger:
      2011-04-07 kl 00:55:52


Broooor!!!!

Du e tuuung!!!!!

steVe säger:
      2011-04-07 kl 12:13:23


haha :) !!


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0