G R A T T I S . S A B I N A !

         2010-10-18 @ 02:23:33 / Allmänt



SIS!

Jag skulle kunna skriva flera st A4 papper om vad du betyder för moï.
Du är ett levande bevis på att det går om man vill. Man kan ha tuffa tider men ändå ta sig till toppen.
Du har världens finaste son aka my Godson och en fin husband dessutom alldeles nyss blivit ägare till ett nytt mansion. Du har alltid funnits vid min sida och finns fortfarande vid min sida. Utan dig så hade jag nog aldrig upplevt Gotland som nu ibland känns som mitt andra hem. Då jag ALLTID mår så sjukt bra här och bara glömmer vardagen för en tid. Men, jag saknar faktiskt dem gamla dagarna i Linköping när vi bara gick loss och slaaakta alla ställen som fanns haha. Men det gjorde du kanske bra igår och det är dem kvällarna jag älskar. När Du är på Hypemowde. Men du börjar bli gammal även att det inte syns ;)

Hoppas du får en alldeles underbar födelsedag.




Mitt tal på Sabina & Jons brölopp. Var sjukt nervös eftersom det var ca 400 pers i lokalen :P


Kommentarer
Sabina säger:
      2010-10-18 kl 23:04:10


Jag är inte gammal!


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0