THIS FUKKING NIGGA IS MAKIN´ SOME HISTORY !

         2010-11-12 @ 00:29:23 / Allmänt



"Med rätt inställning och vilja klarar du allt"

Det låter som en klyscha eller det är iofs en sån men det roliga är att den stämmer. I vårat jobb som säljare får vi höra sånt hela tiden. Efter våran Sales Academy (En fest för hela bolaget som anordnas varje halvår) fick vi reda på att vi skulle ha en tävling med Sony Ericsson där priset var att åka höööööögst upp in Sweden till Jukkasjärvi aka ISHOTELLET! Vi brukar ha tävlingar inom regionen alltså vissa städer men nu var det hela Sveriges säljare inom 3Butikerna.

Jag tänkte direkt fuck vad jag vill vinna men hur faan ska jag komma topp 16 av ca 200 säljare i Sverige. Men sen vet ni hur jag tänkte ? Nej I dont think so. 

Jag Steve Kronemberg ska skriva historia. Ska vara så jävla focused och kränga SE lurar som aldrig förr. Jag ska dit hur jag än gör. Jag ska va den första blatten av alla oss som jag känner som tar mig upp till Kiruna och bor på Världens största hotell gjort av is och snö. Jag längtar redan tills dagen jag berättar för mina barn att jag var där och frös arslet av mig haha.

Vilken dag är det idag ? Jo det är 12 Nov och vilken dag är det ? Det är dagen jag får priset för allt slit :P om 6 h sitter jag på ett tåg till Sthlm och tar sedan flyget till Kiruna. Jag är så jäääääääävla peppad och stolt över mig själv faktiskt att jag kom med bland dem 16 bästa : )

Saker vi ska göra ;
skapa isskulpturer
dra till Esrange Space Center
is-fiske
avnjuta en äkta vedeldad bastu
ÅKA HELIKOOOOPTER!!!!

Om jag tydligen har riktig tur så får jag se Aurora Borealis nått norrsken.



Fatta o se den himlen!



KALLT SOM FAAAN MEN OM JAG SKA NJUTA BROR!!!!!

HAVE A FANTABOLOUS WEEKEND


Kommentarer
Anonym säger:
      2010-11-12 kl 16:26:47


du har väl mordhotat stackars tanter så att dem inte vågar köpa något annat än en jävla sonyericsson mobil..

steVe säger:
      2010-11-17 kl 18:33:21


precis.


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0