HOUSE MADE ME FEEL FUCKED UP!

         2010-05-08 @ 18:24:45 / Allmänt
Igår AJ shit vilken kväll! Det var G R Y M T men Valborg va bättre! Men jag tror grabbarna grus hade lagt mer tid och energi till Valborg festen som gjorde S H O W med hela Linköping. Tack till Alaa och Zutko som gav mig en free ticket till gårdagens tillställning;)

Gick precis upp från sääängen helt sjukt! Jag är heeeelt slut känns de som haha måste sluta fiska vid baren så jefla mycket!

Men vet ni vad det värsta är ?













































ATT VI FUKKING KÖR IKVÄLL IGEN!


5 F L Ä S H ! PÅ IGÅRS OUTFIT....

Hahaha snygg!

Marcus bilder ---->






Balkan ligan ,såklart!

Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0