Tappansson!

         2010-03-07 @ 13:02:56 / Allmänt



Igår mina bröder och systrar det var knaaaaaaaaas på riktigt.
Vi gjorde våran standard SHOW överallt ni ser ju själv rakt fram och till vänster.
Hahaha sjukt flippad kväll och sjukt jääävla rolig kväll.
Fukka ur mowde, Flippmowde,Hypemowde alla mowde som finns va där : )

Hahahahahaha måste bara ladda upp en film som kom med från igår.
Den kommer nog inte finnas så länge så passa på hahahhahaha

Alla som heter MALIN tappar det....

filmen är TYVÄRR borttagen på skådespelarnas begäran..Vi fick iaf drygt 200 veiws på mindre än 24 h


My head is spinnin´ around så bilder kommer senare...

LIFE


Kommentarer
Frida säger:
      2010-03-07 kl 16:12:46


Asså du är så jääääävla snygg! Såg dig igår dansa över hela stället haha:) Hoppas du hade kul kram

elweezy säger:
      2010-03-07 kl 16:58:23


AHHAHAHAHAHAHHA FLIPP! steve varför har du själv skrivit första kommentaren?

Pishe säger:
      2010-03-07 kl 18:00:11


hahahahhahaha klockren video !! yaao och du ringde mig inte ens och bjöd med mig .. tc tc tc ! och du vill ha dina stash ! .. haha.. nee men jag kommer förbi imorron vid lunch! skriv aldrig ett sånt fult sms igen ! :@ kan komma round-kicks och grejer då !

steVe säger:
      2010-03-08 kl 09:12:28


Frida: Hahaha tack , ja i lördags körde vi flippen på riktigt : ) !



Fisken: hahahaha tyst!



Em&Frida säger:
      2010-03-08 kl 21:01:57


klipp ut den tunga bruden på bilden till vänster med kameran eller betala för rättigheterna.....


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0