Min flääshcanvas på vår allas, King Of Pop Michael Jackson!

         2010-03-10 @ 00:51:55 / Allmänt



Tänkte beställa hem den där sköna 3D tavlan på M.J som finns på Gallerix
men sen tänkte jag för my self. Varför va som alla andra?
Det är ju jag MR Flääsh, måste komma på något eget!

Så då snickra jag ihop idéen att använda Dangerous omslaget som är så jävla fett
och göra om till en fet jävla caaanvas tavla!

Så nu hänger den där så fint på min vägg tillsammans med mig som baby och Noel baba på andra väggen : )





Sååååååååååååååå jääääääääääääääävla sköööööööööööööööön !

 

Jag blir verkligen rörd av att se videos med Michael live. Han är verkligen min Idol och kommer alltid vara min Idol. Jag älska honom ännu mer efter konserten 97 i Göteborg , herregud det var det grymmaste jag varit med om i hela min entire life. När jag tänker efter så är det nog den enda konserten jag varit på. Fast att ha den enda konserten på mitt CV räcker gott och väl! Han gav mig verkligen inte rösten haha men vet att det var han som gav mig dem här sköna fläshiga dancemovesen ni får se ibland ;)

Vila I Frid


Kommentarer
Anonym säger:
      2010-03-12 kl 19:03:00


FAAAAAAAN vad snygg tavlaaa jag får diarréee!! Gick du till ett tryckeri eller något med ditt album bara?


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0