me having boorin´ list...

         2010-03-21 @ 19:17:17 / Allmänt
Kan köra en såndär svara på lite frågor tills jag update again
Du får jätte gärna sno den, kör barre!


Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången?
Nej.
Har du sett din bästa vän gråta? Nej.
Vad åt du senast? Quattro Stagioni
Har du fått någon komplimang idag? Ja, -Va stor din snopp är
Har du någonsin fått höra att du liknar en kändis? hela tiden..
Har du varit med i en rättegång? yes
Är du polare med grannarna? polare är nog att överdriva,hälsar i hissen
Vilka länder har du bott i? massa
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? hmm det var faktiskt ett tag sen
Är du för eller emot kärlek? för,ofcourse!
Har du haft ett seriöst förhållande någon gång? Yes
Hur länge höll det mellan dig och din senaste flickkvän? år och dar
Har du varit otrogen någon gång? ja när man var ung och dum
Hur många gånger har du varit RIKTIGT kär? en såndär babylove och en riktig vuxenlöve =2
Har du blivit sårad? ja
Vem ringde dig senast? Mamma
Vilken tid gick du upp imorse? halv 11 kanske
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? - Det var ju innan jag träffade dig, jag slog 2 stycken men de tog *****
Vad gjorde du klockan 2 inatt? satt där nere på Platå och hinka
Vad är det första du gör på morgonen? säger till mig själv,"Kom igen Steve, idag är det den första dagen på ditt nya liv. Du kan göra vad du vill och bestämmer själv hur dagen kommer sluta så gör den till något bra.
Vilket humör är du på idag? backdrunk
Vad ska du göra efter det här? väcka Denis och fråga VAFAN vi ska göra..


Höger- eller vänsterhänt:
Höger
Favoritgodis: hallonshots,center,sura körsbär och twix
Är det nåt du absolut inte äter: absolut är väl att ta i men jag hatar potatis och fisk jätte mycket. När jag bodde hemma kunde jag bli skitarg på min snälla mamma om hon laga sånt så hon laga alltid annan mat till mig om alla andra ville ha mohaha
Kläder just nu: jeans , tröja
Musik just nu: Ke$ha ft. Pitbull - Tik Tok (Remix)
Vad sa du senast: Ame faaan denis håll inte på mitt batteri kommer dö
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: i mammas mage var allting mycket lättare
Sommarplaner: Jobba, Hänga i gäng som fan, njuta av värmen, Visby och Grekland på det kanske ...
Fisk eller badkruka: grov badkruka
Saft eller alkohol: alkohol
Hur många kuddar sover du med: 1 fast har 4 i sängen
Favoritväder: HOT HOT HOT
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: datorn, 3s mobila bredband och min iphone med fastpris
Spelar du nåt instrument: nej
Morgon- eller nattmänniska: natt
Sparare eller slösare: slösare utan tvekan
Bästa film: jag vet inte haha jag kollar bara på komedier, helst negerkomedier. Sen jag släppte i veckan att jag inte sett Titanic, Nyckel till frihet, Gudfadern, Al Pacino med flera tycker alla jag är dum i huvvet.
Tror på liv på andra planeter: såklart, dem tänker ju exakt samma sak om sånna som oss finns lixom
Kommer du ihåg din första kärlek: yes
Har du några homosexuella vänner: nej det hoppas jag inte, jag har homofobi VAD!?
Tror du på mirakel: ja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut
Ser du dig själv som tolerant mot andra: ja, oftast. Fast inte om någon kommer in i butiken och ska spela allan ballan
Ser du på kärleken som ett misstag: nej,why? Hur skulle världen se ut utan kärlek...
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 6
Bio eller promenad: oj den va svår, vi väljer bio för man måste ju ändå gå en liten promenad hem
Är du kittlig: som fan hahahaha garvar fan när ja tänker på det
Snarkar du? tydligen haha
Stjärntecken? stenbockisch
Rädd för insekter? ibland
Äckligaste insekten: spindlar
Största svaghet: kan bli lätt irriterad
Det här är jag bra på: att ställa upp på mina nära och kära och sprida glädje med mitt fantastiska skratt
Bästa bok?: har aldrig läst en hel bok förutom teoriboken
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? stålmannens superkraft
Vad vill du jobba som? bara bussiness
Chips, morötter eller godis? godis
Pizza eller hamburgare? hamburgare om det är andreas eller stångebro
Skriver du dagbok? nej eller bloggen är väl som en dagbok men det vill jag nog avstå att kalla den
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? kanske tatuera mig men får inte för min möder. Fast iofs nu bor jag inte hemma längre o hon sa alltid om du tatuerar dig behöver du inte komma hem igen haha.
Stökigt eller välstädat? haha även om ja vill ha det välstädat kan jag på något sjukt sätt aldrig ha det..
Gungar du på stolen? nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? lätt
Vilken hand håller du gaffeln i ? vänster när jag äter med kniv, höger om jag inte har någon kniv.
Är du rädd för blod? nej eller kanske
Saltar du på maten? ja
Gillar du att sjunga? i wish i could
Anser du att du är stark? självfallet
Brukar du sola? JA, tror ni min bränna kom från himlen eller.
Vad gör du om du får hicka? skär mig i handleden så tänker man på annat
Röker du? nej
Snusar du? Nej
Använder du knark? Ja, alkohol är väl knark ;) ...
Kaffe, te eller inget? kaaaaaaaaffe
Har du en besatthet? många



Hade hundbesök igår av Malte en riktig sköning, fler bilder kommer.



Det var här ni hitta den först, ni hörde!

Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0