Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det.

         2010-03-22 @ 00:39:41 / Allmänt

Vilken seg söndag det har varit, och OM det har varit. Never red red wine again asså!

Dagen började med jobb och vilken uuuuuuuuuuuuuuuuuuunderbar lördag vi fick! Det var sjuuukt mycket folk på stan. Folk var som parasiter som aldrig sett sol förut, fullt på ute caféen folk i rörelse i gallerian och det kändes faktiskt som att varenda kotte var sjukt glad. Jag var iaf på superduper hypemowde haha tragiskt egentligen hur man blir såfort man ser lite sol och det har vi lixom 4 mån om året tyyp! FLYYTTA HÄRIFRÅN DÅ DIN JÄVLA BLATTEJÄVEL tänker någon kotte nu men jag vet själv att du tänker exakt samma sak!

De flesta grabbarna skulle spendera helgen i götet men det fanns det ingen tid för. På nått sätt blev iaf nått jävligt knasigt och det var just därför jag blev jevligt packed igår. Jag sa till loffan aka olof att vi skulle köpa lite vin och softa hos mig ett tag och sen gå ut och käka nått gott. Men snubben tog hundra år på sig så jag blev skithungrig och tänkte inte på att vi skulle ut o käka o börja käka haha precis då kom ja på att vi skulle ju ut o käka så ja kasta lixom maten. Då plingar snubben på kl 8 med en Mcdonaldsåpåse i handen och han hade missuppfattat och trott att vi bara skulle softa hela kvällen o inte ens gå ut o käääääääka haha asså TILT. Så då hade ju jag självklart inget ätbart i kylen och orkade inte gå o köpa nått heller. Så såååååååååå var det med det.

Sen till scenario nr 2 var att jag veeeerkligen inte hittade vinöppnaren, helt sjuuukt asså letade i hela lägenhet. Toan, garderoben, alla skåp fattade verkligen ingenting. Så sen hörde Beata min kära granne av sig som var huuundvakt åt hennes kompis hund Malte som var ute och gick en sväng som fick komma med en vinisopener : )



Det sjukaste va ändå när han hoppa upp ändå dit:P


Så jääääääävla skön hund asså haha fan sprang omkring överallt och under sängen och hoppade upp i sängen soffan o verkligen överallt värsta spänsten hade den lilla hunden. Men var lite orolig och sprang själv omkring överallt för att han aldrig satt still haha. Men sen blev han så trött o somna så sött på mina fötter haha söt

Sen kom vi iaf till Platån det var soft men vi körde inte flippen eller joo vart jävligt tankad men vi satt bara där nere och chillade och hängde mest i gäng. Det roligaste på kvällen ar nog när Loffans kusin Vincent började trolla rödingar till 20lappar. Ringar försvann o ja vet inte vad haha men sjukt grymt var det!

Men man blir så jävla fascinerad av alla inbillare som finns i Linköping asså. Va tror folk egentligen att vi lever i USA eller vadå haha. En brud som ville hälsa som ba :

- Hej Steve
Tjena
-Ja ja heter H******** F********
låtsas inte som om du inte känner igen mig

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA aasså faaaaaaaaan jag ville slå mitt huvve i baren 25 ggr bara för o veta om de va sant eller inte att för de första presentera sig med för o efternamn som om hon skulle på intervju och sen den sista linen hahahhahahaa asså gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.

sen dem här snubbarna som inte ger sig verkligen. Säger till en tjej får jag höra i efterhand att dem blir arga för att jag pratar med en viss person o ba varför pratar du med honom stå inte där o blabla hahahha asså spyr på varenda en.....

 Perla jag och en jävla massa lök
En riktigt full Paula haha och Danneboy


Dags o gitt....

_____________

update haha!



hittade en video från lördags fast Vincent han tyvärr aldrig visa sitt trick då vakten kom och plockade Vincent för trolleri på fyllan :P

Kommentarer
Lindiiiis säger:
      2010-03-22 kl 01:21:18


min lilla malte man :)


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0