all alone!

         2010-03-19 @ 18:33:19 / Allmänt

Står på jobbet alldeles sjääääääääääääääälv! Klara min kära kollega har vart ledig i 3 dagar och jag har nog aldrig saknat henne så mycket som igår, och imorse när jag stod på crossen och svettades ringde Mr Boss och berättade att han var sjuk OCH Klara. Vilken jävla Hink(dåligt) haha :P

Fast Frida från ikano var faktiskt snäll och kom förbi 1h så jag kunde keka. Men seeeen då bara stått själv och pratat med mig själv i princip det bästa med det hela är att vafan heter det hmmmm ajuste ventilationen är UR FUNKTION så det är såååååååå jäääääävla varmt va!

Vad ska vi klaga på mer

jadu, ingen aning vi kan ladda upp lite bilder som ja har på jobbdatooooooorn

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHA VA SJUUUUUUUUUUUUUKT HAHHAHAHAA ASSÅ FAN ALLVARLIGT TA FRAM KAMERAN OCH SÄG ATT JAG ÄR MED I BLÅSNINGEN HAHAHAHAHHAHA

Precis nu när ja skulle ladda upp bilder kommer världens jävla smurf in eller hon springer in och typ skriker
- ÄR DET DU SOM ÄR SAMUEL
och jag ba nae han är inte här idag?! Hon ba JAG SÖKER JOBB HÄR asså jag blir helt stum ja står tyst och bara kollar på henne. Hon ba VAFAN GLOR DU PÅ SKA DU SÄGA HUR JAG SER UT ELLER VADÅ. Jag vet fan inte vad ja ska säga o ba nae elle har du ingen bild på CV:et eller och hon käfta emot som fan och va verkligen skitdryg hahaha och hon hade lixom typ en halsduk på huvvet och jag trodde det var nån som drev med mig från huvudkontoret elle nått för det såg ut som hon skulle ta av den och jag väntade bara på att hon skulle säga att hon skämta

Sen skrev hon ner på hennes lista som va skitlång att hon sökt jobb här och stack vidare hahahhaah asså så jävla sjukt. Trodde hon verkligen det intrycket på mig skulle få mig o tipsa henne till bossen hahahaha shit jag e fortfarande i chocktillstånd de va de sjukaste på mycket länge...

 
Petter på vår Sales Academy

 
Dagen Michael lämnade oss på jorden Vila i frid kompis

 
I sommras när min älsklins Noel hälsar på Gudfar på jobbet! Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaknar!!!!

 Såklart....

 
Mina förslag till öppettider men den gick inte hem om man säger så....

 
Jag i lund waaaay back när jag stod i Nova Lund och vi hittade Sveriges första Naked Juice Bar..

 
3Action bilarna...

 
Galet party det var i Partymowde....

 
När jag säljer till en Telenorexpressare så jävla tuuuuuuuuuung jag äääääääär : ) Dem vet att vi är bättre;) ....

 
Stefan my bigbrother som är i Afghanistan och krigar...



hahahahaha asså fett synd att man garvar men bilden är så sjukt klockren på ett sätt. Men jag hoppas tanten fick in några pengar till slut : )

Det var allt för nu folks!


Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0