Utan er mina bröder och systrar är jag inga F L Ä S H alls.

         2010-07-31 @ 02:36:06 / Allmänt

Tjena bror! Hur mår du ?

- Mannen dem sista timmarna in my life jag fattar ingenting asså. Stress kan va skönt ibland men inte sån stress som är jobbig. Som gör knull till din hjärna. Imorn drar vi till Kreta 2 veckor och igår kväll när jag ska göra min packish , det viktigaste av allt fattas MITT PAAAAAAAASS. Jag fick panik och har vänt upp och ner på hela lägenheten. Letat under badkaret, i ugnen soffaaan verkligen överallt den var gone och jag såg hela mitt liv passera i revy....

Okej inte så illa men sen satte jag mig på google och skrev ; fuck mitt pass är borta och jag åker imorn ? Svaret blev ett provisoriskt pass som jag var och fixade på Arlanda förut. 980:- borta bara sådär bara för att jag är så fukking slarvig. Fick ju mitt nya för 2v sen lixom haha aja skitsamma. Man lär sig av sina misstag som morsan brukar säga.

Sitter hemma hos Faster & Morbor i vardagsrummet. Alla andra sover dvs Sherwan och Jeffrey. Jag kan inte sova vettefan varför. Har satt på Sherwans dator också men han har ju ingeeeeeeeeen jävla låt på datorn förutom marques houston som jag får depress av. Fattar inte hur han orkar lyssna på ballader dagarna långa. De va fan länge sen jag satt framför datorn och skrev ett par rader det är ju fan kul jue! Ni är ju fortfarande ett par stycken som kommer in och kollar till sveriges Tungaste och Fläääshigaste blöööögg bruuuur haha!

K R E T A imorn då!
Gamla gänget ZAID SEVAK SOFTIC JAG OCH NU TAR VI IN EN NY MEDLEM I CREWET MR SHERWAN ROUZBAYANI! Kommer bli så jävla kul med tanke på att alla gifter sig nästa år. Men det som är mindre kul är att min Kusin aka bror aka livskamrat Jeffrey Kronemberg inte kommer följa med på den här resan och det är ett jävligt Tungt kort... 52 kort i leken och ett fattas, man kan inte spela spelet ni förstår! Vi har gjort mycket tillsammans och rest över land och hav men nu killen ska vara hemma och sköta bussniess... Men det är väl så när man börjar bli vuxen. Jag kommer iaf tillägna varje måltid och nöje för dig bror!



NYA LIGAN



Andra gången vi åker dit var ju där 08´ tror jag det var. Sevak har ju en liten kolonilott där som vi slaggar i.
 Där står jag på "taket" det är 4e våningen som inte är byggd men det går bygga om man säger så haha. 3 våningshus och utsikten på natten är to die for som geuzen brukar säga. 2 år sen asså shit tiden går fort. 08 va ett bra år. Min syster Sabina Lantra blev Nyqvist och jag fick stå vid hennes mans sida när dem gifte sig och blev man och hustru : )! Jag åkte hem några dagar tidigare än grabbarna för att överaska min egna geuz. Det var ju helt sjukt haha kommer du ihåg det ? Men som sagt 2 år sen och tiden rullar förbi oss och L I F E förändras. Men wish u all the best in the future aka the states<3!

Ja har fan mycket att skriva om egentligen. Har flyttat till min egna lägenhet ni som inte visste det lixom. S:T Larsgatan 17 det är där det händer nu förtiden. Den lägenheten är to die for om nån :P Saknar ändå lite klostergatan att ha bror Sherwan porten breve. Men jag trivs och den håller mig i F L Ä S H mowde: )

Visby förra veckan hahaha fyfan om jag börjar kommer jag aldrig sluta




Sho bre Yalla Bye Gonatt Fukk alla er


Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0