Smackin´ that Bitch up V.29 @ VISBY!

         2010-07-25 @ 13:03:43 / me livin´ the Fast LIFE



Shit! Vaknar upp och är helt sluuuuuuuuuuuut i kroppen! Druckit konstant sen i måndags utan någon vilodag ,KNAS! haahha men whaaat to do when youre on IBIZA:P Tänker inte skriva något kul nu heller då jag inte har tid även att jag brukar säga tid är allt vi har men nu måste jag lägga tiden på något annat!

MEN igår var den bäääääääääääästa fukking spelningen ever när jag gästade Lillebrorsan!!! Jag gjorde SHOOOOOOOOOOOOOOW och brudarna jag skojjar inte THEY WENT FUKKING BANANAZ. Ni ser ju själva jag tog alla 3 på en macka och käka ;)

Söndag V.29..... Påt igen ?!

LIFE


Kommentarer
Daniella Kjell säger:
      2010-07-25 kl 13:48:17


HAHAHAHA asså... Vad gör du med Elin Larsson?! världen e liten ;)


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0