Vote on us : )!

         2010-01-31 @ 17:02:15 / Allmänt
 <-- Klicka på bilden för att komma vidare och RÖSTA! Sista dagen idag :D

Kolla vad jag såg på stan idag när man var ute och vandrade



Me and You at the BIG screeeeen så jäääääääävla sköna !!!

Asså om jag ska va riktigt ärlig så borde min plats ligga på första plats utan tvekan. Just nu är första plats
en massa flygplan?? Andra plats Amels jävla bild på en hockeyspelare;) och tredjeplatsen en MOTORCYKEL haha
men skitsamma vi tog oss till topplistan på 1 dag det är det som räknas:P

Noel jag SAKNAR dig !

Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0