Listääään

         2010-01-02 @ 04:01:09 / Allmänt
Nina hade inget bättre för sig och kastade en lista på mig som jag tänkte avverka. Har ännu inte skrivit
om the New Year men det tar vi imorn när hypemowde är på igen .

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

2. Höll du några av dina nyårslöften? I didnt hääve any

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja Sabina och Jon Nyqvist fick min Gudson : ) !

4. Dog någon som stod dig nära? Ja! Michael Jackson, Vila I Frid min vän

5. Vilka länder besökte du? Min homeland Sri Lanka

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Nej faktiskt inte, 2009 var ett mycket bra år
även att det kanske dalade lite mot slutet men Life goes on...

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 4e April , 24 Juni , 17 Juli och 17 Okt

8. Vad var din största framgång 2009? Jag ser att jag har flyttat hemifrån som en framgång då det har inneburit att jag har mognat som person. Alla injobbade cääsh och framgångar med jobbet ser jag inte som en framgång utan mer som en självklarhet.

9. Största misstaget? Finns inga, Sorry haaters!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? inget allvarligt

11. Bästa köpet? finns bara ett ord och det är min fantabolous iPhone som nu blev till två saker
när jag kom på att jag har en jävligt flääshig projektor!

12. Vad spenderade du mest pengar på? Skumpa, helt sjukliga mängder med skumpa.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Numero uno var den 24 Juni när världens sötaste kid Noel kom till världen och sedan när Jon hans baba frågade mig om jag ville bli hans Godfather, den känslan går inte beskriva. 
 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Axwell - In The Air , Cidinho & Doca - Rap Das Armas , The Prophet - Style of eye, Black Eyed Peas - I Got A Feeling med en jävla massa mera!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Aningen gladare skulle jag tippa på!

16. Vad önskar du att du gjort mer? inget vad jag kan komma på nu såhär 04 på morronen.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Köpt mindre skumpa

18. Hur tillbringar du julen? Med familjen och min underbara släkt.

19. Blev du kär i år?


20. Favoritprogram på TV? Alla matprogram
21. Bästa boken du läste i år? Läser inga böcker men lyssnade däremot på en Ljudbok haha och det var Snabba Cash för ovanlighetens skull!

22. Största musikaliska upptäckten? Vafan menar du listjävel ? Min eller någon annans eller vadå..
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Fett tråkig fråga
25. Något du önskade dig men inte fick? Fett tråkig fråga 2

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Hade faktiskt världens bästa födelsedag i världens bästa land Sverige haha not it was Sri Lanka ofcourse! Hela familjen och släkten var där även från Sverige förutom min kära kusin Jeffrey. Black Sensation 2009 alla biljetter var slutsålda.


27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Att mina nära och kära som mått dåligt skulle må bättre.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
 2009 var inte stilen det viktiga utan priset. Det här är min träningsväska!
29. Vad fick dig att må bra? Kärlek , vänner , familj och mat.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?


31. Vem saknade du? Ingen.

32. De bästa nya människorna du träffade? Noel med mera plus

FÄÄRDIG


Med denna lista utmanar jag INGEN för den va fan låång och lite halvjobbig


Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0