Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

         2010-01-22 @ 20:47:04 / Allmänt

Hade precis videosamtal med vääärldens sötaste Gudson!
Oooh vad jag saknar honom han är så hiiiiiimla sööt lilla baba : )



Köpte faktiskt något åt Noel idag eller klickade hem som det heter i bloggvärlden : )



Kan ju inte visa det på bloggen ÄN men den kommer bli så gryyym på honom, Självfallet har Gudfar en likadan haha !! Kan ni gissa vad det är elleeeeeeeeeeeeer ?

Sen behöver jag lite KÄRLEK från er så om ni kan softa ner 10 sek och help a brother out skulle jag va hjärtligt tacksam om ni kunde klicka här och rösta på Oss genom o trycka
Jag älskar den här bilden! 



Thats all folks, snart kommer grabbarna och gör knas med min nystädade lya
haha Tack lillbro!


Kommentarer
ELWEEZY säger:
      2010-01-24 kl 15:15:00


DET ÄR ETT LAKERS BASKET LINNE :D:D:D


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0