jävligt ledig!

         2010-01-05 @ 01:46:34 / Allmänt
haha fattar ingenting imorn tisdag så är det den femte dagen jag är ledig. Har alltså varit ledig fre lör sön mån och sen imorn tisdag! Sköönt som fan men man har ju inte gjort något vettigt för det. Kanske lite då men inte alls något viktigt. Va nere på gymmet idag och hälsade på maskinerna! Dem mådde bra men fan inte jag asså det va sjuuukt länge sen jag tränade så dem va lite småsura och jag blev trött efter kanske bara 10 min men jag kämpade på och körde 2 min till. Ingen som viker ner sig här inte! Innan ja skulle till gymmet så vaknade jag av att det lät som om nån skulle riva ner ytterdörren. Plockade fram pistolen och gick sakta mot dörren och det lät som om någon typ borra o shit helt sjukt. Först tänkte jag om jag skulle skjuta genom dörren direkt men de skulle va lite halvjobbigt om de va typ postgubben som hade fastnat i dörren så jag avvaktade tills det slutade och såg sedan att det var min skylt dem äntligen har satt upp.



Annars har det varit mycket hänga i gäng med grabbarna och kusinerna!

Jag och Denis har haft filmvasalopp.
Den första filmen var



Handling:
Brian och Marge Fitzgerald har ställts inför denna fråga gång på gång.
Vid två års ålder fick deras dotter Kate diagnosen leukemi.
Hon förväntades inte överleva, men mot alla odds får Kate
uppleva sin 16-årsdag. Att detta är möjligt beror helt och
hållet på Anna, Kates yngre syster som är en perfekt medicinsk
donator. Men tretton år gammal fattar Anna ett beslut som kommer
att vända upp och ner på familjens liv; hon vill inte längre vara donator.
Åtminstone vill hon ha rätten att välja själv. Hon stämmer sina föräldrarför
att få kontroll över sin egen kropp, samtidigt som hon förstår att detta kan leda till Kates död.

Betyget blir :



alltså 4 st starka flääsh av 5 med motiveringen att det var en jävligt bra film som va sådär touchin´ the heart!

Film nr två som jag tvingade på Denis var



Handling:
En vetenskapsman som försöker lösa problemen med brist
på mat runt om i världen stöter på patrull när det börjar
regna mat från himlen.

Betyget blir :



En fläsh av fem möjliga! sjukt bra betyg hade den fått av imdb men den va sääämst haha! Denis vägrade nästan se på den men jag ville se den och sa att den va skitbra men märkte efter 5 min att den sög verkligen hästpung men kunde inte vika ner mig och säga att den var dålig men den hade sina stunder nångång.

Sen idag har jag fått en massa paket , har köpt dem till mig själv men ändå!
I ena var det 2 xbox dosor så vi kan köra fukka ur FIFA tour och i dem andra mina

FANTABOLOUS TIMBERLAND SHOES





Finns inte att få tag på här i Sverige så försök inte ;)!

Nu finns Nyårsbilderna på fejjan, orkar jag lägga upp några på bloggen ?!



Ni glömmer väl inte

                                                   

Det är aldrig för sent att få minnen för livet.

GONATT!



Kommentarer
Lovisa säger:
      2010-01-05 kl 10:33:11


Glad jag blir! Tack så mycket :-) och detsamma, tack för filmtips. precis vad jag behövde.

Angelica Blick säger:
      2010-01-05 kl 14:00:52


sv; men muppetman? den ska man ju inte bada i förstår du väl? det är en body som du ska ha PÅ DIG till tex shorts och sånt;)

HANNA säger:
      2010-01-05 kl 15:06:03


hah! taack ;)

Noel säger:
      2010-01-05 kl 19:42:10


Ok gudfar! Nästa gång mamma och pappa är lediga så ska vi inte komma och hälsa på dig? Varför kom du inte hit och såg hur stor jag har blivit om du har varit ledig i så många dar? Puss Noel Babba


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0