Han Äääääääär Tillbaaaka

         2010-01-20 @ 00:29:15 / Allmänt





Va hääääääääääääääääääääääääääänder

Som ni kanske vet så har det varit KNAS. Det var inte jag som satte lösenord på bloggen
utan den blev anmäld av en.
Men det finns inget som stoppar
stevieee.blogg.se 

Först tänkte jag skita i det lixom men måste tacka alla hundratals tusen som stöttat mig genom detta.

Min facebook inkorg är full med folk som ville ha lösenordet , folk har ringt , smsat och jag vet inte vaaaad.

Folk har gått Bananaz verkligen, börjat skära sig i armarna och grejer och jag ber om ursäkt!
Men jag finns hääär för er nu.

Min blogg är tydligen de flestas vardag har jag insett nu.
Folk käkar frukost, lunch och middag till min blogg

Välkomna tillbaka
NU KÖÖR VI



"Människor hatar ofta varandra därför att de fruktar varandra. De fruktar varandra därför att de inte känner varandra. De känner inte varandra därför att de inte har några förbindelser med varandra. De har inga förbindelser med varandra därför att de lever åtskilda."


Kommentarer
aBOOOOo säger:
      2010-01-20 kl 01:36:48


Fyfan jag har funderat på självmord dom här dagarna den varit stängd. Men skönt att se att den är back on track. Keep up the good work

Pishe säger:
      2010-01-20 kl 02:11:08


skööönt bruuuursaaan :) hahaha shoooow

♥ Johanna ♥ säger:
      2010-01-20 kl 12:11:14


hahahaha, steve.... your so funny...

softic säger:
      2010-01-20 kl 14:17:28


jag får orgasm

Fett säger:
      2010-01-20 kl 15:20:40


Sktibra! Har legat sömnlös... :)

Lindiiis säger:
      2010-01-20 kl 17:17:14


tyngsta* :)


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0