boring day is today

         2010-01-21 @ 20:16:11 / Allmänt

Känner mig helt däckad asså! Kan ha vart för att man skrattat mycket under eller during the day som man skulle sagt på engelska. Käkade lunch med Fisken idag och stötte på gamla RYD gänget Pishe , Armin , Herken och Pull haha och det var faktiskt jävligt kul. Alla hade någon rolig berättelse och berätta men skådespelaren Pishe vinner nog i alla kategorier även i dem sjukaste och trögaste grejerna ever.



Här är en av sakerna som togs upp spola till 2:10 han driver lite med min vän M.J
såååååå jääääääävla ruuuuuuuuuulig va

Sen gick jag ner på Luculluuus och skulle handla men ja fattar inte jag behöver allt men får typ
panik där nere och vettefan va ja ska handla lixom. Nästa gång måste ja skriva ner en lista lixom för det som kom hem var:

*Multivitamin Juice
*Såndär ni vet räkost fast de var skogssvamp
*Köttfärs
*Stuvad Pyttipanna ??????!!!
*Knäckebröd
*Coca Cola


Va faaan är det för köp lixom ser inte ens kul ut när jag öppnar kylskåpet,måste blunda och leta mig fram för att jag får ångest när jag ser vad jag har hemma. Hahaha sen ja helt otippat köpte jag fisk och ostron sauce uppe hos kinesen men de kan faktiskt va bra den dagen man Wokar till de i wüken

Påtal om annat så är Erika sjukt sexig ibland i Paradise Hotel



Vi satt och cäämade lite sen tryckte jag på print screen söt som jag var*HiHi'



Haha Catja asså lilla lilla guuuuuuuuuuumman

Jag och Denis kollade på en fruktansvärt bra film igår nämligen The Blind Side.
En av de bästa filmerna jag har kollat på lääätt. Det är en verklighetsbaserad film om en familj som tar han om en hemlös kille called Big Mike, som visar sig ha en stor talang. Helt fantastisk film så här får ni se Trailern



Och betyget som filmen fåååååååååååååår ääääääääääääär bloggens föööööööörsta!!!!



KLICKA HÄR FÖR ATT LADDA HEM FILMEN
(Steve tar inget ansvar för om du laddar hem den och aina haffar dig)




Bild från i sommras på Baby J och Mig

- Gonatt

Kommentarer
Pishe säger:
      2010-01-22 kl 01:19:27


hahahaha, din fule jävel! hur du lägger upp min video, fan daniella gjorde samma sak med en hemsida jag la upp, alla snor mina idéer ;) hahah =) förresten,, tack för idag.. det var faktiskt soft, vi får ta en FIFA nån dag snart...


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0