Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

         2010-02-01 @ 21:01:57 / Allmänt

Chaaaaaaaaaaaa Chaaaaaaaaaa Bloggääääääääääään!

Idag känns det som att jag har fått en massa gjort och det känns faktiskt lite bra då man skjutit upp en massa.
Men då ere skönt när den dagen kommer då man tar tag i allt uppskjutna. Dagen började med att min Baba kom med Maaaat och inte vilken mat som hellst utan Mammas goda smörgåstårta! Den är verkligen god även att jag inte gillar smörgåstårta men hon gör den tusen ggr bättre än dem där keffa i affären och säkert godare än din mammas med haha



Kolla vilken beauty!

Sen skulle jag köpa vanliga glödlampor lixom ni vet sånna där vanliga hederliga glödlampor.Så jag tar med dem som inte funkar och går ner till Classe för att köpa nya och frågar

- Tja, jag skulle behöva sånna här lampor
MEN NEJ NEJ SÅNNA DÄR FÅR MAN INTE ANVÄNDA LÄNGRE!!!
- Eeeehhhh okej !?
Jaa du ska ha sånna här lågenergilampor

och ger mig 3 st och tänker inte mer på det förrens jag kommer till kassan och hon säger

172:-

Alltså jag trodde dem skämta med mig vafan e grejen lixom vadå lågenergi ge mig vanliga lampor för jag skiter verkligen i om det är låg eller hög energi i mina lampor lixom knaaaaas asså.....

Sen tog jag en liten fika med Shanas aka Sofie aka brunbjörnen och snackade om the life det var jäätte trevligt ooh guuud så trevligt de va haha. Nu börjar jag faktiskt bli trött men skitsamma några rader mer klarar jag!

SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN kom jag hem och hade post men det är ju bara skit nu för tiden typ eftersom det står INGEN REKLAM TACK på dörren så det är ju bara räkningar som faller in i lådan. Öppnade och vem var det ifrån?

Gissa











Nått ställe som jag haaaatar att va på



















ledtråd.... alla är klädda i vitt






















Ja stämmer, SJUKHUSET



Kära Mr.Flääsh Kronemberg du har fått en tid till blablabla då vi ska göra blablabla på dig.
Så hämta ut det här drick det här dagen innan sen ät inte på så många timmar. du får inte äta det.
du får inte dricka röd saft men du får dricka the men inte vitt bröd men inte blaaaaaaaaaaaaablaaaaaaaaaaaa
får damp på skiten och börjar bli lite trött på skiten med.

På dåligt humör? JA!

Nu orkar jag inte skriva mer.........



Såhääär mycket saknar jag min lilla Gudson Noel


Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0