I will always love you...

         2010-02-18 @ 21:50:37 / Allmänt



Kärleken kommer och kärleken går,
ingen kan tyda dess lagar.
Men dej vill jag följa i vinter och vår
och alla min levnads dagar.

Mitt hjärta är ditt,
ditt hjärta är mitt
och aldrig jag lämnar det åter.
Min lycka är din,
din lycka är min
och gråten är min när du gråter.

Igår var vi hemma hos la familia och hälsade på och det var FULLT hus som vi älskart. Massa mat massa kärlek massa barn Noel , Neo och Roy haha! Mammsen hade lagat eller bakat kanske man säger en sjukt stor semla den va fejn! Sen på menyn fanns det Komage,LAMM,Nötkött,Pasta ala chicken srilankan style you name it. Igår innan jag la mig tittade jag på kameran och bilderna man knäppte hemma och log verkligen o hoppades på att VARJE dag skulle kunna va sån! Sen i måndags har jag mått så sjukt bra och fått typ nån sorts ny livsglädje eller vad man ska säga. Kolla bara bilderna ovanför på min fina Gudson hur kan man inte bli full av liv och kärlek ?!

Förutom min familj så är han den finaste människan jag har i mitt liv. Jag blir ibland så stolt över mig själv att jag är Gudfar åt någon och i det här fallet Noel. Att någon verkligen litar på en så mycket och vill att man ska ha en sån relation till deras son att man blir utsedd till barnets Gudfar. I mina ögon är det stort, i min religion är det stort och jag hoppas att någon dag att Noel tycker det är stort. För jag älskar min Gudfar och han är verkligen min andra pappa eller vad man ska säga. För jag vet att han alltid finns där och skulle göra allt för mig. Så jag hoppas att någon dag att Noel själv kanske skulle tycka så om mig : ) För jag kommer ALLTID finnas där för dig och alltid vakta din rygg <3 !

Ibland tänker jag för mycket och det är det som gör knas i min membrain. Dem här dagarna har jag hängt med Big Sis Sabina och Noel och alla , vi har lunchat tillsammans och bara hängt i gäng som vanligt som vi alltid gjorde back in the days! Och jag saknar det för det är då jag mår som bäst.. Innan i måndags hade jag inte träffat Noel på 4 mån:( Varför ? Jo för att när man jobbar så mycket så är det inte så lätt att ta sig till Gotland då jag måste ta ledigt flera dagar och det är inte alltid så uppskattat av the work. Annars hade jag nog hängt på Gotland varje helg haha men thats life, yes it is! Men en dag, den kanske kommer och det hoppas iaf jag på att vi kommer några km närmare.....

______________________________________________________________________________________________

Kolla in dundersemlan



Jag e så jävla grym på att laga mat asså, Pastakungen borde jag kallas!



Ser det inte sjukt gott ut elleeeeeeeeeeeeeeeeeeer. Frågan är vad vi ska döpa den till ?

steVes chicken ala Fläsh

*champinjoner
*lök
*vitlök
*kyckling
*torkad chili
*franska örter
*salt
*hemliga kryddor
*soya
*ostronsauce
som sedan serveras med FÄRSK PASTA!

Det var allt för denna gången mina vänner! Dags att sätta på hypemowde , ringa lite samtal och kolla om folk satt på flippmowde.

LIFE


Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0