Advance Patrol feat. Cestar - Perdoname

         2010-02-13 @ 20:04:51 / Allmänt


Haha någon som känner igen beatet elleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer?!

Utgång ikväll , kör flippen tror jag att det blir....
Alltid innan brukar jag och min vän Sherwan ofta spela FIFA haha om kostnader för kvällen

Så jag har fritt inträde och käääääääääk imorn men blev skyldig han en drink doh!
Undra om alla som är ute ikväll kanske är singlar och inte har någon o fira med, fett tragiskt...

Men va har man annars sina bröder till. Hos dem hittar man ju alltid kärlek : )



fan nej nej nej nu fick jag ångest. Det är ju Alla hjärtans dag imorn gaaaaaaaaaaaah... Undra hur det kommer kännas att fira nu när man är singel sådär.
Jag som är så kärleksfull och hade vafan heter det inte skämma ut tjejjen utan ajuste skämma bort eller ?! Nej det är inte det riktiga ordet jag letar efter men
hade iaf gjort knas i hennes hjärta så det dunkade aningen mer för en. Eller jag har väl inget o fira direkt men ni fattar ju vad man meaaaaaaan.

Jag hoppas att alla killar tar Alla hjärtans dag på allvar och verkligen gör show med tjejjen så hon fattar varför hon ens är ihop med dig:P Åker bort eller köper 10 röda rosor kanske fixar hotell sådär eller lagar middag själv och bjuder på ett glas rött... LYCKA TILL iaf



Bebben hoppas du får en fin alla hjärtans daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag : ) !

Kommentarer
Vic Damone säger:
      2010-02-14 kl 02:08:52


Shit mannen,, kan vi inte hänga imorgon tillsammans eller? kolla på fotboll, lira Fifa och så.. för att fördriva tiden, få bort söndagen :)



Jag gillade det där hjärtat du gjorde med bilderna.. hade tänkt göra samma sak, plus att jag tänkte skicka lite grejer.. men det var innan tjejen skaffa en ny, då förstördes allt =P hahahhaha



SNÄLLAA STEVE RING IMORRN !!! hahahahhaha

Emma : ) säger:
      2010-02-14 kl 21:10:41


Jaaa det är ju emma låten :D Snälla lägg upp den

Världens bästa tjeeeej! säger:
      2010-02-16 kl 23:38:52


amen vad gulligt det här var då :D PUSS och en massa kärlek till dig bebben !


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0