2Stripes l BRIS l Lazee

         2010-02-06 @ 18:31:04 / me livin´ the Fast LIFE
Tänker du ofta på barn och ungdomar som inte har det så bra som de förtjänar att ha,
dem som inte har någon att vända sig till och lever i mörker da efter da.

Sitt inte bara still och hoppas på att allt någon gång ska lösa sig,
ta ett steg framåt och försök se till att dessa personer får leva som dig.

Vet du om att någon har det svårt och mår dåligt, skänk då några minuter av ditt liv,
prata med personen, få upp denne på sina fötter igen och visa hur man kan se livets mening ur ett bättre perspektiv.

Alla barn har rätt att bli lyssnade på och att få berätta vad de har på hjärtat,
ta dig tiden att lyssna så de kan få det lättat /
Roysan





Fick ett sms häromdagen av ISHI om att ladda hem en låt med Lazee mah nigga!
Lazee tillsammans med Apollo Drive har gjort en låt tillsammans som är The Official BRIS song!
Låten är riktigt TUNG och självklart är den proddad av min kära vän ISH!

Så gör en god gärning och skicka iväg ett SMS, få tillbaka en TUNG låt och njut och känn dig nöjd helt enkelt...

Själv blir jag sjukt glad när jag hör en tung låt av Lazee som bara blir STÖRRE och STÖRRE och ännu gladare när jag hör låtar som är ISHproducerade!
 
Första gången jag träffade Lazee var året 2thousand7 när min kusin Gerald tog mig till hans musikvideoinspelning som han hade i sthlm till en street singel han skulle släppa som ISH gjort "Drop Bombs". Det enda jag hört då var från Jeffrey min kusin att snubben va sjukt grym på att lägga sin rap, men då var det nästan INGEN som visste vem han var. Dem va med i hans musikvideoinspelning till jag tror det var "Slow Motion" men som aldrig släpptes. Men sen dess har Lazee släppt många sjukt bra låtar som "Rock Away" "Hold on" "Im not POP" m.m.... I den här videon skulle jag sitta till höger om Lazee i soffan haha men det var första gången jag träffade honom så ja ba nej fan låt någon annan sitta så syndes bara min hand i videon när jag håller ett drinkglas istället haha :(

   



Nu är Lazee enligt moi den TUNGASTE i gamet och som alltid gör SHOW och om ni inte har hört han live herregud snubben är sjuk hur han får igång publiken med sina sköna låtar och med hans snabba feta rhymes!


 GALEN!



Lazee @ Blue Heaven 2008-09-06 herregud då gjorde han verkligen knaaaaaaaaaaaaaas asså!!!

 

Så snaaaaaart kommer en låt med LaZee och DeDe stay tuned!





2STRIPES FAMILY, LIFE

Kommentarer
Kungen säger:
      2010-02-07 kl 17:29:04


Jag älskar din blogg!!! Speciellt när det kommer sånna häära inlägg "flääsh" ;)

Lazee gör riktigt grym musik inte min musiksmak men riktigt sköna "headbangers"!



Först trodde jag du bara snacka en massa skit om kändisar hit och dit men har kollat tillbaka lite i din blogg och det du säger stämmer : )



Puss o Kram

steVe säger:
      2010-02-08 kl 22:32:30


Kungen; Hahaha TACK : )! Ja han är TUNG som fan!



De klaaaart! You dont know me if you dont know that im rockin´ with the best!


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0