låt mig sumera den...

         2010-12-24 @ 04:01:05 / Allmänt

11.30 redan då bestämde jag mig för att den här dagen skulle vara en positiv dag. en moderat hade förmodligen tänkt; "ja de e klart, lönen kom idag". men d e inte så jag tänker!
strax efter morgontankarna bestämde jag mig för att kriga mig upp ur sängen för att käka min numera klassiska knäckemacka med kaviar på. men situationen innan är den som får mig bestämd till o va postitiv oftare, hela tiden, nu, sen, imorgon, ofta.. tänk typ roligt hela tiden. kul. härligt. sånna där grejer. *celebrate LIFE
dricker red stripes för mkt.. skit i det, smakar bra. d blir roligt. ne, men måste kriga den här vintern för o inte bryta ner seriöst. glömde berätta vad som hände efter morgontankarna och som jag glömde nämna förut klicka mig in på facebookappen.... "uppesittarkväll me kerstin", "uppesittarkväll me liselott".. osv..
fatta ingenting

men iofs det var ju fan ikväll blir lite svårt att koppla såhär sent på morgonkvisten, för mycke röda strippor kanske. Vaknade, öppna upp dörren till min livingroom och där låg Dulee aka Olof och knega på madrassen. Satte på datorn och satte mowdet på #utochfukkaurmedjulklappsshopping . Sista minuten bror. Jag gillar sista minuten det e billigt och bra iaf med SJ , Jag har en vän som heter Sevak han hatar att jag alltid är i sista minuten men ibland thats life.  Hoppade in i duschen kasta på mig en tung outfit sen im out. OH MY GOD vilken stress. Jag trodde jag skulle vara själv och handla sista minuten klappar men nope hela fukking linköping verkade tänka samma sak. Morsan check farsan check lillebrorsan check det lät enkelt men det var fan lite svårt. steppade ner på G R Ä S och tänkte fixa lite clothes men hade inte riktigt de där mowdet att BAM den här tar jag. Medans jag testade en tshirt som jag ändå inte skulle ha kom Shanaz aka Sofie ner med en julklapp som hon tagit med sig från Gotland som var från min älskade Gudson Noel. Shit jag skuttade som en kanin och blev så jävla glad! Hon sa att det fanns en lapp där med, Steve läs den. Jag läste lappen och tänkte redan då det kan fan ligga en tom tändsticksask i paketet för lappen har redan gjort min Jul så mycket bättre och den hade inte ens börjat. 



Vi gled vidare och Dulle skulle ta mig till nån möbelaffär orka tänkte jag men va en bror eftersom han har skaffat lägenhet finally : ) sen att det är i mitt gamla ghetto är ett annat blögginlägg. I Ryd är du dyR kho.  Fastnade såklart för det mest unika föremålet på stället och när man blir sådär ni vet fuck den här måste jag ha jag skiiter i om dem säger den kostar en miljon jag ska ha den känslan precis den vare och yes jag fick den. Han sa ett högt pris jag sa det är jul imorn ni stänger om 30 min du får det här. hahaha skrattade han och sa dig skulle jag ha här i butiken och sälja men det är klart det är jul och du får den för det priset. Är det OK för dig om jag skriver skulptur på kvittot. Absolut sa jag och tog min "skulptur" och gick runt på stan.
 
i butiken

chillar med Olof


Hänger i Gränden



Ääääntligen hemma!


04.19 kickar sista raderna pallar inte filosofera mera. grattis till alla som fick användning av ordet uppesittarkväll idag, har sånna varje kväll. o tycker darför ni ska förstå varför man ska vara positiv. skoja. jag förstår att d handlar om bingolotto.

bara kärlek... GOD JUL till er alla ät sönder och dela ut kärlek .




Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0