Petter - En räddare i nöden

         2010-04-07 @ 21:25:15 / Allmänt
Petter har släppt en ny skiva och OFCOURSE har jag köpt skivan. Den första skivan jag ägt fick jag en Julafton år 98´ av Mamma och Pappa och hade nog aldrig någonsin varit så glad tidigare då jag diggade texterna till vinden har vänt, Mikrofonkåt, Mitt sjätte sinne m.m. Sen dess har jag alltid gillat Petter, hans flow och hans röst och i princip allt, han är en skön snubbe. Har sett han live ett x antal ggr faktiskt. Sen blev det inte sämre när min kära vän ISHI nästan producerade hela God Damn It skivan med låten DET GÅR BRA NU with more ;)..

Sen finns det dem artiser man lixom vill sponsra med sina cääsh och sitt musikaliska hjärta och för mig är det Petter och Lazee utan konstigheter!



Fast blev lite förvånad när albumet kom utan sån där ni vet liten bok haha eller vad det kallas och skivan fick jag ju såklart men fick en liten text "Hej, Tyvärr är det signerade konvolutet försenat men kommer skicka det till dig i veckan. Ber om ursäkt men hoppas det går bra ändå."

Såklart! För det går braaaaaaaa nu .



En vän är han som vet allt som ändå tycker om en, som backar upp din rygg trots att alla andra droppar bomber.

Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0