LHC suger! DIF till final efter förnedring

         2010-04-09 @ 01:05:52 / Allmänt



Ja ni hörde eller såg rätt kanske man ska säga eller LÄS själva. Dem suger så jävla hårt haha och jag har fan inte ens orkat sätta mig in i slutspelet så hårt då man alltid vet att LHC inte håller måttet ändå in i kaklet. Jag är verkligen ingen medgångssupporter jag kollar nästan bara på hockey när jag bettar på dem och jag skiter fullständigt i om din pojkvän spelar i LHC i 4e kedjan eller om han får spela i första när någon är skadad eller om du aja vad som hellst. Men jag har vunnit så jävla många gånger MER när jag bettat mot dem än vad jag vunnit när jag trott på dem..

Vad skulle LHC vara utan artistkontrakt som Lavac och Hlinka , vilka var inblandade i dagens mål ?
( 5–1 (15.29) Jan Lavac (Jaroslav Hlinka )

Någon mer som ska få plus är Tony Mårtensson han är fan en riktigt skön lirare, skaffar ett Guld i Ryssland tror jag det var orkar inte googla upp men kommer sen hem igen för att föra LHC mot guldet åter igen men stoppas på vägen. Det går inte med så jävla keffa spelare tänker han säkert. Han är som Zlatan i svenska landslaget, ALLT ;) Han åker väl tillbaka nu och tjänar cääääsh

Ylven gillar jag också,inte för hans hockey utan bara för att han jävlas och vill bråka hela tiden. Synd att man inte får slå sönder varandra i svensk hockey, fan va mycket roligare det skulle bli då!

aja

LHC är och förblir den ständiga 2an som ingen kommer ihåg iofs inte ens i närheten detta slutspel haha. Men sen lixom kolla på klacken i Linköping. Det är ett skämt, dem har en liten korvhörna där dem skriker om kebab. Företagen har platser i hela C.Center och
sitter på stolarna och diggar med som alla andra tystlåtna människor. Hade vi blattar älskat hockey som vi älskar fotboll
skulle LHC fan draftats till NHL vi gör show när det är fotboll hahaha kolla bara på Kurdiska FF när dem spelar eller Syrianska nån
"viktig match" när det blir klack på riktigt eller på Djurgårdens klack här på videon. Vilka spelare skulle inte bli snäppet bättre av det stödet ?




Nu pallar jag inte skriva mer men om det är nått LHC spelarna är bra på så är det att SUPA, det vet ni ; )!



Djurgårdare såklart...


Kommentarer
CLUBENPÖJK säger:
      2011-07-11 kl 14:37:17


Amen lär dig stava XD


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0