Jag sa Välkommen till vår värld.

         2010-04-20 @ 18:20:34 / Allmänt
Bror! Bloggmowde fortfarande lika offmowde tyvärr! Ibland de blir sådär asså, man kan blogga om allt eller inget kanske nästan varje dag. Men nu de finns inte tid eller kärlek till min virtuella dagbok och er bästa blogg in the internät to read. Ni klickar fortfarande in här varje dag och ser samma tråkiga inlägg som dagarna innan haha ; ), Thats L I F E !

Men ingen kan väl ha missat att LVC tog SMGULD tydligen det första i Linköping om jag inte minns fel. Alla undrar vafan JAG gör på volleybollen haha men nu är det så att Klara min kära kollega spelar volleybollen och det gör dessutom hennes man . Har dock inte sett Klara in action än men sett 2 matcher i slutspelet med Barre och grabbarna.

Det är fan ändå lite action i volleyboll, finns en kille från Australien som spelar i LVC Thomas Edgar tror jag han heter det är typ han som syns på alla affischer o sånt han är så jääääääääääääävla GRYM! Jag har nästan bara gått dit bara för o se honom spela. Snubben är sjukt stor kanske 215cm och är en sån där spelare man måste passa för o vinna. Han är som Zlatan i svenska landslaget, ALLT!

(Killen som hoppar upp första gången ca 1:08 är han Edgar haha fast dem räddar typ 3 ggr,sick!)


Aja nu kör vi pics from last days.


Klara med man.

Min lilla älskling när han får sina nya TUNGA shoes från Gudfar!

Måste matcha mobilen med sina clothes ofcourse!

Noel med Sis!

Bäst,thats me!

Majbrasa
 
Smokin´ the pipe

Bror Sherwan är lite surig för att alla mäshmällows är slutt!
 
Dem 3 brunbjörnarna

Saras fläshiga födelsedagspresent från moï!

Mallan gör shots med KNAAS i

Sabbe ute i dimman efter 2 år! En gång i tiden var hon den kändaste av dem alla på dansgolven om inte minst i baren. Nu är hon världens bästa mamma till världens sötaste kid Noel<3!!

Olof, alltid lika vilsen på dansgolvet...

Thats all for this time folks, dont forget to stay black!



Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0