Minns tillbaka till den kvällen ! AXWELL V.29

         2009-09-26 @ 21:54:14 / Allmänt



Backar tillbaka lite in the past och minns kvällen då det var dags för

AXWELL

Sabina den kvinnan skulle till och med ut och alla var så laddade till MAAAAAAAX!

Den känslan den kvällen den går inte ens och beskriva om man inte var där.
Jag har om jag ska vara ärlig dem fetaste videona från den kvällen EVER!
Då snackar vi to the BACKSTAGE videos bro!

Nu har jag vart sjukt dålig på att lägga upp dem haha men det kommer i promise!



Kolla till höger om AXWELL så förstår ni nog ;)



Nostalgi till hundra!


Kommentarer
Hanna Westman säger:
      2009-09-26 kl 23:38:45


av: haha, jag hängde inte med riktigt där men tack ;)

diana air säger:
      2009-09-30 kl 15:08:00


damn, tänker på den kvällen varje dag! det var utan tvekan den bästa kvällen in my damn life! Galen fucking spelning! :)

diana air säger:
      2009-09-30 kl 15:44:08


sv: Hahaha, det förvånar mig inte! Klart du skall ladda upp allt, vill ha fler minnen. Jag har för mig att du filmade rätt mycket där! Såg dig hålla i kameran rätt mycket ;)


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0