im faadin´ to black

         2009-09-05 @ 18:17:46 / Allmänt

ibland saknar jag att ha min vanliga stora dator för då kunde man bara sätta på ett beat och spela in nått kul
för det kan va så jävla skönt ibland det är lixom som att blogga fast för sig själv
eftersom jag inte släpper låtar ibland är det bara kul och rappa in det man känner på ett beat och lixom få ut ett
sound av det hela. Kanske får bli och få det gjort så kanske jag ska bli Rap kändis i stan igen hahahha

När jag gick i gymnasiet haha King jag va asså varenda jävel i linköping hade ju
låten på mp3n och skulle komma fram o skit men det gör ju idis nu med så det är väl ingen skillnad haha
men aja thats another five som man brukar säga.

Satte precis på en låt och tänkte softa ner
men Sean Paulie vilket adrenalin det ger
back to track och just nu är det mesta wääck
min kollega ska sluta och Strasse ska flytta
kvar i Linköping men till vilken nytta
ny dag idag men samma skit som igår
ibland kommer depress men bara vissa som förstår
dags att skaffa balans och sluta sakna
räknar dagarna tills min malin är tillbaka



Nu ska jag byta låt och sätta på hypemowde broor

Men hur ser kvällen ut, jo den ser mycket lovande ut ska jag säga
Strasse flyttar ju till Kalmar imorn så Jag och Sherwan ska ut och käka på



Sen om vi blir trötta eller hypade efter maten
återstår väl att se som man brukar säga haha jag var
iaf och köpte en skjorta tidigare idag. Tur att mammsen inte var hemma så skulle jag
få stryk kan jag lova senast igår fick hon damp över att jag har så mycket kläder vissa är till och med prislappar på som jag glömt att jag köpt. Hahahaha bara i bilen finns en par shorts och ett par converse som jag inte vågat ta in än. Men jag tänker aldrig på det men alltid när Sherwan eller typ Denis är här klagar dem alltid på att det är så mycket kläder överallt men grejen är såhär. Som de flesta vet så åkte jag ju runt i vårt avlånga rike i 1½ år och sålde mobiler som fäään. Då tjänade man mycket pengar och man var lite yngre då och brydde sig inte och vafan skulle man göra med ca 30-40 efter skatt asså vi snackar sjuka cash för att vad ?

Sälja mobiler och festa , så på lunchen kunde man lixom köpa ett helt set
när man kom tillbaka för man visste inte vad man skulle göra med pengarna
och spara kunde jag inte ens stava till men thats life och självklart köper jag ju inte lika mycket grejer längre
men om det går typ dåligt nån dag i butiken så går jag och köper nåt haha för att jag ska hamna på banan ibland
och sen ofta kan det vara så illa att jag köper något nytt när man ska göra nått stort som idag lixom Strasse aka Nicke ska ju flytta till Kalmar så då måste man ju va fin så wtf jag köpte en skjorta wiiie



Visst, fett sexig!

Skjortan är köpt på GRÄS haha hos Jocke my mään
alltid lika kul och handla hos honom
det går alltid att fixa speciaaal that we like !
Men han har faktiskt mycket najsa kläder inte alltid min stil
men det gäller att stötta dem små haha : P
Sen köper jag ju inte ofta kläder på alla dem här ställena i lkpg
då jag hatar att ha samma shirts som andra but thats me

Så ni som har tänkt och köpa den jag var först
och ni är copycats aiiiiight

Nu är det massa här som måste fixas

peace love and understandin´
dont forget to

Stay Black !




Kommentarer
Jocke säger:
      2009-09-06 kl 12:13:43


Tja killen som alltid prutar..:) Nu har du en ny läsare på bloggen..

steVe säger:
      2009-09-06 kl 12:31:09


hahaha tjooos!

Men faktiskt sjukt nöjd över köpet

fick många härliga kommentarer igår ;)

felicia :) säger:
      2009-09-07 kl 19:32:05


ledsen att göra dig besviken , men han är faktiskt din bror :D haha :)


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0