cant sleep bitch!

         2009-09-02 @ 04:20:15 / Allmänt

idag har vart en riktig jävla slacker dag
men jag hatar att jag inte får sova ut haha
det känns som jag aldrig får sova när jag e ledig
för att jag brukar jämt ha på telefonen

Kl 08.54 sms

Bra jobb av steve o madde igår som visar hur man planterar
ett skåp! Minst lika bra idag ?

somnar om

missat samtal från 3 ikano kl 10.16

somnar om

sen sms från 3 vid 12 om att det är ny månad och ny tävling osv haha sen strax efter
ringer Sherwan och då fick jag damp och tänkte detta funkar fan inte och gick upp.

Nu har jag suttit i någon timme och bara läst bloggar haha fyfaaaan va bloggar de finns här i världen asså .
De sjuka är ju att man inte kan sluta man hamnar nånstans sen skriver den gå in här o läs så läser man den
sen om det är nån intressant läser man massa inlägg osv haha men det är fun. Speciellt om klockan är 04 och man inte kan somna.

imorn ska jag försöka göra något vettigt av dagen

först på listan står raka av håret!

Fast innan jag signar ut så kan ni få gissa
vem som står till höger om
Sean Kingston på denna bild ?!


Kommentarer
Mishel säger:
      2009-09-02 kl 22:49:14


Jeffry!


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0