Happy birthday maaaaaaaam

         2009-11-12 @ 00:13:54 / Allmänt





Idag min mamma filling år!
2lax9minus1lax958= 51 years : )

Fast nu är klockan faktiskt över tolv och det var ju nu igår hon fyllde år alltså 11/11
men tanken som räknas viiiiiisst.

Jag grattade mammsen innan jag gick till jobbet idag och ringde sen på luncen o frågade va hon önskade sig
och självklart skulle hon säga inget och sen efter mycket tjat önskade hon sig Fred haha
som alla andra år. Sen ville hon ha ett armband och då slog det moi!!



Jag köper Sääbo armband med peace märket haha hur klyshigt är inte det lixom .
Sen kirrar jag upp ett kort o skriver massa typ du önskade dig fred och här får du som du
kan bära med dig hela tiden o va skit nöjd.

Morsan läser kortet öppnar och blir skitglad men jag är ändå lite fundersam om hon
verkligen fattade vinken haha

- Du fattar va det är för hänge va ?
Nej men va fint de va, tack så mycket :)!
- Hallå, de e ju fred märket???!
Ahaaaa
*Mamma visar stolt Pappa vad jag köpte o frågar om han vet vad det är för hänge*
Varför köpte du feminist märket?! eller nej är det Mercedez ?

Haha så det var lite kul faktiskt!

Annars vill jag bara tillägga att du är vääärldens bästa mamma
för du tvättar ju faktiskt mina kläder, lagar min mat och städar mitt rum ibland :P


"A mother is she who can take the place of all others but
whose place no one else can take."





Kommentarer
carro säger:
      2009-11-12 kl 19:02:58


hahahah så skööön

Anna säger:
      2009-11-12 kl 23:51:39


Najs blogg kisen :D

maliii säger:
      2009-11-12 kl 23:53:29


du är en underbar son, även om du e jätte otrevlig i din telebabo när du pratar me mig

Angelo Di Livio säger:
      2009-11-13 kl 11:22:05


Skön present steve, bra skrivet oxå men skippa haha i varannan mening det fuckar upp flytet grovy bror!!!, ha en bra helg å ta hand om linkan medan jag är borta fred från calle

olivia säger:
      2009-11-13 kl 16:29:07


aasball header ! ;)

olivia säger:
      2009-11-13 kl 16:29:40


aasball header ! ;)

Angelica Jansson säger:
      2009-11-14 kl 11:47:20


Det var en etta i skäggetorp men är av me den till sista november :)



-Angi


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0