du blir robbad på din lur

         2009-11-19 @ 00:20:15 / Allmänt



Tog sjukt några pics i helgen så var tvungen att fill out med andra oproducerade pics.
Denis hahaha Whaat the fuck ?! va gör snubben



MÅNADENS BÄSTA KÖP
D.Brand från GRÄS

Väntat på jackan sjuukt länge då den blivit uppskjuten hela tiden
finns ofcourse bara i begränsad upplaga och jag var först med att ha den
förutom Jocke då ägaren ;) Så ser ni någon annan med denna jacka så är det en
Copycat raaakt av !

Annars ledig idag och verkligen inte gjort ett skit
fick dock en avi att hämta paket på posten
ojdååååå det är så jobbigt o vara känd bloggare
man baaaara får en massa paket hela tiden hahahha



Sen har jag faktiskt kollat på en lägenhet en etta i stan
men veeeeeeet inte om jag ska haffa den asså.
Har alltid velat ha en tvåa men nu känns det som man letat så länge
och ändå inte hittat någon vettig. Ett halvår brukar ju gå snabbt och det är väl bättre
kanske att ha en sämre och jobba sig upp mot en bättreee kan man ju tycka !
Kolla också så sjuukt nära till jobbet kan till och med gååååå



HAFFA ELLER INTE ?!

ÅNGEST!! kom på att jag börjar 09.00 imorn




Kommentarer
Sabina säger:
      2009-11-25 kl 13:17:31


Hahahaaa! Älskar att copy-catsen är dina kusiner. LOL på den


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0