ciabatta med rödlök, rädisa, sallad, skinka, salami, kalkon, brie, ost

         2009-05-25 @ 23:36:18 / Allmänt


och det va säkert fler saker i men sjukaste mackan fick vi där på konferansen haha

kom precis hem från företags möte med 3 butikerna!

bästa citatet från kvällen var att

every zero knows a hero!

så man ska aldrig döma ut någon i förväg

sen när jag steppa in i rummet såg jag att mamma var i farten och trixxa massa

måste bara dela ut mamma bilden för
världens bästa mamma!



för mitt jäääävla rum blir alltid så sjukt jävla stökigt.
klääderna är verkligen överallt och denna gång palla ja verkligen inte
för hur mycket jag än städar händer fan ingenting. tshirts överaalt min datastol bara den
har typ 3 st hela dresser på sig alltså you know sådär byxa tshirt tröja , flipp ni vet



kooolla massa tshirts till vänster tröjor i mitten och byxor till höger

sen får ju inte allt plats direkt men ja har sådär 2 stora vita lådor under sängen också!

aja fuck it!

Ibland så är man ledig på så meeeeningslösa dagar. Som idag lixom en mååndag fast de va ju sjukt varmt så de va skööönt. Men alla jobbar ju så vem ska man leka med, Sherwan jobbade och Strasse skulle till gbg och kolla på fotboll

sen kom jag på att Denis min kära vän var ledig idag haha så det blev perfekt
jag va sugen på att köpa ett par byxor så det var målet för dagen och denis fick bli min personal shopper

klockrent hittade ett par på Lin & Co Kyushi eller hur fan de stavas
riktigt jävla snygga men de kostade fan

1700:-

så hade fan på mig dem ett tag och tänkte 1700 ere fan värt för ett par byxor
men sen kom säljsnacket igång när han frågade om de satt bra

- yes they do men dem e fan dyra asså
vad kostar dem då
-1700
ja det va faktiskt lite dyrt
- så jag gick på avslut på 1400 : ) + att jag fick dem uppsydda gratis haha det ni!

skönt som fan o pruta i vanliga affärer ibland går det ibland inte thats life!

firade vinsten med att sätta oss på espresso house och bara steeeeeka
drack en chai latte fan va gott de var asså ahha aldrig drucke de förut



te från my country måste ju sponsra alla kusiner som sliter varje dag
med teblad plockningen.

en bild från shanaz bal med i lördags hon va så fin kanske inte världens closeup direkt



fan va mykke ja kom på nu som ja inte bloggat om nu när ja tittade i telefonens pic gallery aja

sleep tight!


Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0