seg dag!

         2009-05-06 @ 19:26:33 / Allmänt
gaaalet seg dag idag och dem är såååååååå jobbiga!

8 h ooch jobba känns som 24 h + 8 till !

Har kört min Custom made skjorta i 2 dagar



tuuuungaste och är den enda i hooole Sverige som bär den.

Why ?

Jag är den enda som kan bära upp färgen : )

Den är från Sri Lanka och egentligen gjord för 3 i England

haha men ändå blir glad av att ha den för det är så många som säger att jag passar i fääääärgen


Nu jobbar jag övertid och väntar in grabbarna

Ska sätta oss ner på nya stället Pitchers och se när BARCA krossar Chelse


Life !




Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0