kärlek är inte alltid det lättaste

         2009-05-21 @ 04:20:01 / Allmänt
det var år och dar sedan jag satte mig i taxin utan min vän Sherwan eller mitt lööv malin!
har varit ute en sväng med gräbsen och landade precis i sängen

alltid efter party går vi tillsammans av i centrum och promenerar ett par steg och sen skiljer våra vägar
eller om jag är med määl så går vi ju av här hos mig.

Men NO not this time , satte mig i en taxi helt själv sa sörgårdsgatan och han frågade om det gick bra med 120
och jag sa det är bättre med 100 !

Jag är redo för att kämpa
Jag är redo för att vänta
För du mitt lööv is all i need!





om Gud vill


LIFE


Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0