frågan är

         2009-05-04 @ 23:27:28 / Allmänt
om jag köpt en Bög tshirt!

Hamnade på Frisören Bög Bobbys blogg och såg att han shoppat loss





och den gröna tshirten har han köpt och det är ju vafaaaaaan den jag har
som ni ser om ni scroslish ner litegranna

hatar hatar hatar ha samma tshirts som andra haha och det lyckas jag ofta inte ha!

och vill speciellt inte ha en likadan som han har eller han har ju likadan som jag iofs
för jag stör mig så groooooovt på hans bög aa va ska man säga han helt enkelt

han kanske ska ge bort den .

Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0