damp!

         2009-05-31 @ 14:33:01 / Allmänt
Varför förstår inte folk hur mykket bättre 3 är än Telenor och alla andra för den delen med haha

Jag själv har jobbat på telenor och vet att dem suger, deras kundservice är ju helt sick!

Tobias från telenor kikar in och frågar om jag sålt något och jag svarar med en förlängning bara

Men nej han hade självklart sålt 2 mobiler och ett mobiltbredband haha

men det värsta är att han säljer en



FÖR 499:- / MÅN OCH RING FÖR ALLT!

OCH VAD KOSTAR DEN PÅ 3 ?



99 :- / MÅN RING FÖR ALLT


VAAAAAAAAAD ÄR PROBLEMET HAHA ÄR DET JOBBIGT ATT SPARA 400:-/MÅN I TVÅ ÅR ?!

Telenor är ett skämt och ni som går på deras skit tycker jag nästan lite synd om :)

Men alla ni med W595 på 3 ! Tänk såhär ni sparar 400 i mån genom att ha 3 så ut och glassa!

Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0