Dags för fredagsmys!

         2009-05-14 @ 21:14:37 / Allmänt
den här veckan är sick på något sätt asså!
jobbet är sjuukt segt och alla andra är oxå seega haha

Igår var iaf den roligaste dagen på lääääääääääänge!
Fick äntligen tag på en person efter ett antal år men det hinner jag inte skriva om nu

När man står i en butik och jobbar och garanterat i en telephony affär
träffar man på sååååååååå jävla jobbiga kunder ibland så de helt sjukt
de e nästan så att du begär en slutfaktura åt dem själv för att bli av med dem.

Vissa sälj ångrar man verkligen haha de va annat när man drog från stad till stad!

Tror jag ska börja med o köra Dagens trögaste kund!

Som idag igår köpte tanten ett mobilt bredband av mig
man pluggar i det väntar lite trycker på ENTER 3 ggr och klart ansluten

Hon säger hon ringt till kundtjänst pratat med dem 2h och de säger att hon ska in i butiken och be oss uppgradera det
men sjäääääääälvklart är det redan uppgraderat eftersom det är ett helt nytt modem men idioterna sa väl så för att bli av med henne.

Hon kommer in skrattar o säger jag är så jävla arg
-Du ser inte så arg ut : )

jag har suttit med det här blabla funkar inte du ska riva kontraktet
jag kollar på våran data och det funkar

hon blir irriterad och säger att jag borde innan jag sålt det öppnat det och testat att det funkat på datoooorn


oooh så irriterande vem faaan tror man ska sitta och öppna varje modem vi säljer för o pröva lixom att det funkar

KLART DET FUNKAR

annars om det inte funkar av andra konstigheter så brukar vi alltid be kund ta med sig datorn så slösar
vi våran dyrbara tid bara för att kuuund ska bli nöjd och få det fixat och det kallar jag

SERVICE

men folk i linköping fattar inte egentligen vad vi kör med för service för folk är så vana att
man ska lösa allting och är det något som strular så självklart är det jag som ska fixa det

Jag har ingen täckning i min lägenhet

- ahaaa okeej vart bor du jag tar med en mast och sätter den i köket efter jag slutat

folk pallar inte ringa kundservice eller något haha vissa ska bara komma in och klaga hela tiden

men det finns faktiskt också många som uppskattar våran service : )

Ofta är dem från större städer som Sthlm Malmö GBG osv
för dem bara säääääääljer och skiter fullständigt i Service

haha ja skulle vilja be någon med problem med vårat bredband med en bärbar dator gå in i Stureplansbutiken
och be någon av de sätta sig därbak och fixa det

haha paaaaaaaaaaaalla nu blev de långt här

Imorn kväll åker jag till
Uppsala



för att jobba i helgen!

flääääääsh Galleria typ en av sveriges största

hmm och varför ska jag dit?!

Jo because IM BEST

folket som jobbar där är iväg och vem ringer man då som kan backa uppsifrrorna

Jo Steeevie den tungaste och skönaste säljaren i Sverige om jag själv får säga sådär haha

får bo på sådär hotell o shit men you know im used to it

fan idag när jag skulle till jobbet såg jag två st delfiner som knulla skiten ur varandra helt sick



nu måste jag iväg för ska träffa gra´bbsen!


Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0