acai shot!

         2009-05-23 @ 10:15:24 / Allmänt
har vart ledig i två sköööna dagar!

Kom till jobbet precis skulle öppnat 09.30
va väl här kanske tjugo över skulle ta upp mobilen
och bara ser i mitt huvve hur den ligger på sängen.
Yes fick åka heeeela vägen hem igen gaaah!

Kom tillbaka sur som fan och tänkte det enda som kan hjälpa mig
nu är en Mango Maniiaaaaa!



eftersom jag inte käkat nån frulle kastade jag i lite musli och protein haha


plus att jag fick en liten acai shot tror jag det hette.



aja nog om idag då dagens knappt börjat

___

Igår åkte jag och sherwan till ikano huset och lunchade sådär
han köpte en skjorta och klocka gaaalen
men jag var bara snygg och tog bild på mig själv



sen åkte jag till town och mötte upp Sis gang

Malin, Sara och Sabina

stekte lite i make up store



haha henke som jobbar där är så skön!
och hans hundar hahaha

KOLLA SABBES MAGE, SNART SMÄÄLLER DET :D

tudiluu sen styrde vi trötta gamla kuk bettan(min bil)
hem till Sara och käkade lite fin middag med oxfile och grejer

hängmörad självklart haha eller tror det hette så hängmörd kanske

Seeeeeeeeeeeen åkte jag hem till Sherwan med grabbarna
och vi bestämde oss för att hyra film asså haha

Allt flyter





neeeeeej neeeeeej neeeeeej

Vi gick in där och jag fick tag på en svensk film
 den verkade skön stod om svensexa blabla
ingen ville hyra den men jag gav mig verkligen inte
för svenska filmer kan fan vara roliga ibland

hahaha asså kan inte sluta garva , kommer hem
och sätter i filmen det går 2 min Olof säger fan va dålig film asså jag ba neeej
den har ju inte börjat den e klockren , det går ett par minuter till och
jag börjar inse hur sjuuukt dålig film det här är men erkänner inte såklart
haha och tänker på att nu måste vi ju se klart hela sen Sherwan
går ifrån tv rummet, Denis börjar klaga lite han med haha och ni fattar
inte hur sjuuukt dålig film de här va och jag spelade med
och försökte garva nångång ibland haha sen kommer slutet på filmen
och alla garvar sönder, sjukt dåligt slut och sjukt dålig film

1 möglad toast med HIV av 1000 möjliga.

Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0