få tiden och rulla!

         2009-06-22 @ 02:43:42 / Allmänt
Tänkte vänta tills jag kom hem och ta en update om den sköna helgen man haft!
riktigt behövd om man säger så

Men nu är jag helt upp i varv och extas 

Sabinas vatten gick 23.35 haha helt stört
hon sitter i stolen och ba

- Jag tror mitt vatten gick precis
kollar på henne och tror hon skämtar
haha jag ba driveru eller fan haru pissat på dig eftersom det bara flooda ner vatten :P

haha nej men seriöst vattnet gick och jag bara hooppas på att värkarna går igång snart så vi kan välkomna 
in den nya familjemedlemen :D!

Jag trodde alltid man va tvungen att dra till sjukan såfort vattnet gick som i filmerna men tydligen inte




Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0