Bästa långhelgen på läääänge , Visby grr!

         2009-06-25 @ 21:24:20 / Allmänt

sätter mig ner och backar bakåt ett par dar
så ska jag berätta vart vi ska
Visby, Familia, Midsommar
Sill, Nubbe och svälj
Nu ska jag berätta om min fett sköna helg


Det bööörja tidigt i fredags med att jag åkte till Grebo
för att möta upp Sabbes föräldrar för vi skulle åka båååt!

Never fuck that i hate it!

Brukar alltid flyga från Linköping annars, tar tjugofeeem minuter!
Men No den rutten finns inte längre utan finns bara från Norrköping
men tror ni dem flyger på Midsommar NO!

Så det var bara att bila till Oskarshamn 2 h och sen den roliga båten på 3h : )

Parkerar bilen och ser det här



Minnen för livet?!

Jag tänkte skojar dem vafaan kan man få för minnen ?!
Snarare MEN för livet !!!

Men fram kom vi och träffade alla kul som fan. Var ju ett tag sen man var där
Mars kanske men ändå då var det canada goose och frysa!

Drack Rosé med fanta, Spelade kubb, Grillade, Shottade
Snacka skit och bara njöt av det härliga sommar vädret



Det blev en ganska lugn midsommar eftersom man var ju tvungen att tagga till invigningen av


TOFTA BEACH CLUB

Som är ett sammarbete med Hamnplan 5 grabsen

Samer , Marcus och Jon !

Vilket jävla jobb dem har gjort med stället kommer ihåg när vi åkte ut

Jag, Jeff, Sabina och Jon

och han ba det här stället har jag köpt och jag ska göra om det till ett rikigt grymt ställe.
Det fanns potential men det såg svårt ut

Men Jon bror vilket jävla ställe du har öppnat
helt sjuuuukt hur najs det blev.

Ska se om vi hittar lite before pics.



  

EXTREME MAKEOVER



















Det kom sjuuuukt mycket folk och det var en riktig jävla skön sommar känsla man hade

Musiken pumpades , sooolen bara stekte och allt var bara flippchill

självklart var kameran med och drog en liten resumé
men sorry videon är på snedden och vettefan hur man rättar till det
men luta huvudet till vänster sen köör bara !







Om det är något jag älskar är det när det går bra för människor man tycker om!
Det finns en till jag ska berätta om snart , min broder Jeffrey !

Med mowdet fortfarande uppe så åkte vi hem och bestämde oss för utgång
laddade upp med dricka och hubbly bubbly också kallat vattenpipa men också känd som
Argileeee !



OMG vad mycket jag skrivit helt seeg i kroppen och det tar ju inte lite tid att ladda upp ändra bilder o blabla
men va gör man inte för tusentals läsare haha!

Annars allmänt hängde vi bara i gäng som man säger på Gotland och i Visby säger man lärde jag mig

egentligen skulle jag ju åka hem på Måndagen men Sabinas vatten gick ju på söndag kväll

00.25

haha och jag trodde det var som i filmer OMG vattnet gick vi måste dra till sjukan
Sabina skratta och alla bara chilla och jag trodde det bara skulle ploppa ut en bebis när som hellst.
Hon åkte till sjukan på morgonen men blev hemskickad så ingen unge då så jag bokade om
till tisdagen och tänkte då måste ju ungen ha kommit då kl 15 ungeför båten gick 17
får hon väärsta värkarna hela tiden . Jag tänkte bara oh shit here it comes : )
Bokade om båten och köpte ny biljett till flyget som gick till på morronen ist men den kom ju inte då heller
haha som ni läste i förra inlägget kanske.
Men fick förut en bild av Sabina och Jon



Blev så glad

Rockstar leker med leksaken jag köpte till honom
den är kanske lite stor haha !

back to business

Sabbe och Jon åkte ju på tisdagen till BB

och

Stevieee.blogg.se

är ju

sponsrad av

HAMNPLAN 5

Så fick tag på 7 st biljetter till

Håkan Hellström

Tack Jon ;)



Hahaha och nu kommer det roligaste !

Det var bara

Jag , Shanaz och Sahar som kunde gå på konserten och
där stod vi utanför och skulle gå in och hade lixom 4 st biljetter över
jag fick värsta ångesten att vi bara skulle slänge dem haha så jag ville ge bort dem

Så jag stod där utanför och ba

- Tja, har du biljetter till Håkan ?

Jaa , vi har redan köpt sälj till någon annan

- Men nej asså ni får dem

____


Tja, Har ni biljetter till håkan

JAAA det har vi

hahaha och då kom jag på !

En neger med 4 biljetter utanför Håkan Hellström

Det är ju fan såklart att folket tror att jag ska sälja svarta biljetter haha



men ingen ville verkligen ha dem så jag gick en bit bort och stötte på 3 st tjejjer

- Tjaaaaa ska ni se på håkan

haha och dem va så söta

 nej fan vi har inga pengar

var svaret och då kom jag på idén att vi kan ju tävla ut biljetterna

Så töserna fick sjunga en håkan sång och om de klara det ja då vann de biljetterna : ) !








Klicka här för att läsa om deras historia haha !



Jag är ju inte den som är den som lyssnar på håkan när man är hemma
men fan snubben var skitskön!

Riktigt bra LIVE! sköna toner och bra sång len

Nu har jag skrivkramp men nu har ni fått en Update och jag har fått mitt gjort

Sabina och Co

Tack ännu en gång för denna time
bästa på jag vet inte hur läääänge!





Once you go black
You never go back

Kommentarer
jessica säger:
      2009-06-26 kl 13:30:53


hahahaha sjukt kul!


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0