angel boy

         2009-06-25 @ 00:50:52 / Allmänt
Lyckan idag går inte att beskriva !
Bokade om biljetten ännu en gång då krigaren inte tittat ut än
och han väntade in till det sista då han visste att jag verkligen inte va kvar på ön haha

Strax innan jag skulle stänga butiken idag så ringde Shanaz
och sa att det var en kille och jag vart så jääävla glad!

Tårarna bara rann ner för kinden.

Sabbe och Jon
har fått en baby


och inte vilken som helst

Världens sötaste Rockstar



När han kommer hem från BB

så ligger på middagsbordet ett litet paket med
snuttefilt, leksak m.m

och ett litet brev som mamma får läsa för honom !





Gonatt Kid
Längtar tills jag får hålla om dig!

Kommentarer
softic säger:
      2009-06-25 kl 03:26:33


fan du kommer bli grym baba själv

jessica säger:
      2009-06-25 kl 11:01:37


aaahhhhw va gulligt då...

MajaSundberg säger:
      2009-06-25 kl 15:00:53


eeey, lägg upp bilder när vi sjunger utanför Håkan Hellström nu då!;)


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0