varför krångla till det broooor

         2009-07-11 @ 20:35:27 / Allmänt
haha asså shiaaaaat vad vi grabbar inte kan bestämma oss asså.

DAMP

knasig dag vaknade kl 3 och fortfarande skit trött
och försöker nu styra upp något med grabbarna men det är inte så jäääävla lätt ska ni veta.

Igår brööönu filmen igår va fett rolig hahahha!
Den måste ni verkligen se asså haha fett skön .



swaped him for a ipod hahahahahahhaha

bjuder på lite pics från min nya skönhet



  

Dagens



Fläshmowde steVe
sådär skön mouli
lite flipp chill amplified tisha
kastade på lite gucci
och avslutade med ett par Claes Göran brallor



så jävla fresh !



Min nya cääääm + att den filmar i HD

peace gotta go !

Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0