summer feelin´ och AAAAAAAAAAAAXWELL IKVÄLL GALET !!!!

         2009-07-17 @ 20:02:13 / me livin´ the Fast LIFE
Idag har vi bara vart på Tofta och stekt och det har varit så sjuuuukt bra väder













Det bästa med dagen var ju att HP som sammarbetar med 3 ringde och behöver en DJ
det behövde dem igår oxå men kunde inte låta mig spela eftersom jag inte är egen företagare.
Men nu ringde dem idag och jag ska spela imorn och på söndag 4 h per dag och får 400:-/h

FLÄÄÄÄÄÄÄÄÄSH BROR!!!

Haha kommer bli så kul för hur seriös är jag lixom jag bara är så jääävla skön
och fukkar ur någon dag och folk vill börja anställa mig, THATS LIFE
And i lööööv it : )





Här har jag iaf korat årets bästa stekare

Motivering :
Sjukt bra stämning på båten
Har en discoboll på båten
Har en rökmaskin
Ett helt set med DJ things
och festar hela dagen lååång

Har en video som ni får se sen
den håller på o laddas upp!

AXWEELL IKVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLL

OCH ÄR SÅ SJUUUUUKT JÄVLA LADDAD
+ ATT SABINA SKA MED : )!

Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0