Dag three och Dag für Visby Veeeecka tjugonioooooo

         2009-07-16 @ 20:09:12 / me livin´ the Fast LIFE
Tjos bror!
Måste ju kasta en update på er om vad som händer på ön egentligen

Igår skulle jag ju "jobba" på TOFTA
så det blev en tidig morgon började med att få se
söta lilla Noel ha på sig Bodyn jag köpt åt honom haha så skööööön



Är han inte världens sötaste unge eller ?
Självklart gråter han fortfarande av lycka för att han äntligen fått träffa mig haha :P

Väl på Tofta satte jag på mig hypemowdet och begav mig ut på Stranden och
körde min grej lixom , hade en massa flyers och va JÄVLIGT skön om ja ska va ärlig haha





Det var riktigt varmt på beachen men en riktigt skön stämning.

Sen var det bara tillbaka och njuta av all sköna musik.

Rebecca & Fiona

Baby J

med flera lirade lite plattor 



Katarina Sparring



Närmast Jon Nyqvist my mään ägare av Hamnplan 5
Sen bakom har vi The män Jens Segrén 

som också är en vän, Var med oss i Sri Lanka också ägare av F12 i Sthlm och har en massa
feta fester osv : )







Efter allt stek och mat så var det dags att ta sig ner till Hamnplan

Dagen jag längtat efter har kommit haha

Määäl , Lillebror , Sara och OBG Bobban hade kommit och det var redo för feeeeeeeeest!!!
Fan vart nykter i 2 dagar och hängt på Hamnplan själv och bara glidit haha. 
Så åkte ner till hamnen och där hade dem redan börjat med Rosé och fantish.

 



Medans vi satt där så ringde dem nerifrån och sa att jag skulle komma och göra lite haffle alltså PARTY!!!

så jag gick ner och gjorde min grej lixom





haha kolla hur jag går med mina bestämda steg och bara får folket och fukka ur!!!




Sen var det bara och åka hem och förbereda för kvällen
alltså nu är det ju lixom dagen efter dagen min vilken fucking kväll
den var magisk!!! Om man skulle kunna ta på känslan så skulle man fan bränna sig haha fett!!!!

Jag har aaaaldrig sett så mycket folk där nere som bara fukka ur totalt!

Det började med att vi kom ner till Hamnplan och direkt ba shiit va fooolk kön va enorm.
Skönt att man är Viiiiiippen då bror! 

Jag fattade ingenting ja trodde vi bara skulle in o fukka ur som vanligt men
nope.

Väl framme så mottogs vi av Katarina



Och leddes upp till VIP avdelningen där uppe och jag fattade fortfarande ingenting
eftersom vi inte bokat bord eller något sånt. Men väl uppe var det ett fett najs
bord uppdukat, satte oss och Champagnen bara rulla in och rosé och ja allt!

JON MY FUCKING MÄN GJORDE VERKLIGEN KVÄLLEN MINNESVÄRD : )!!!!!!
THAAAAAAAANKS A TRILLION TIMES!!









HAHA OBG FAN GÖRU ? 



  

Rebecca, AFASI , Fiona

















När man tittar på den här bilden så känns det så sjukt att Sabina inte är med och fukkar ur
det var såååå sjukt länge sen asså! Tror nog Shanaz haha tagit över den rollen lite för JAG är den roligaste
människan hon känner hahaha. Men när man fått barn så kanske man har andra saker att tänka på
än

POP CHAMPÄÄÄJN

En kväll på visby v 29 avslutar man
ALLTID utanför BURKEBABEN!!!





Haha senare när vi kom hem så hade Sabina vart så söt och skrivit namnlappar vart alla skulle sova
eftersom vi är en hel klass som är här och hälsar på typ haha : D

MEN DEN HÄR KVÄÄLLEN VAR SÅ SJUUUKT JÄVLA BRA ASSÅ
MYCKET FOLK, SKÖN STÄMNING OCH JA AAALLT VA TOP NOTCH!!

Läste precis på finest.se

" Burn, Group Locomotives och Hamnplan 5
bjöd på veckans hitintils bästa fest i Visby.
På scen syntes Maskinen, Zacke, Style of Eye och samt Rebecca & Fiona.

Reporter: Fredrika Johnson "

Svär ja orkar inte. Dagens får vi ta imorn bitti


Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0